Raskaaksi kun "puuhat" n. 1 vrk mahd.oviksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kisumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kisumamma

Uusi jäsen
09.10.2007
16
0
1
Hei!

Ajattelin, että pitää kysyä teiltä, joilla on jo tärppi käynyt...
Eli, itselläkin kyllä jo pari raskautta takana, vaan en aiemmin ole seuraillut että milloin se tärppi kävi, mutta:

Monilla sivuilla sanotaan, että on mahdollista, että munasolu säilyy hedelmöitymiskykyisenä n. 1 vrk munarakkulan puhkeamisen jälkeen. onko kenelläkään "todistetusti" käynyt näin? Eli että bongasit mielestäsi ovulaation ja touhuilitte seuraavan vrk:n puolella, ja plussa tuli?

Itse nimittäin epäilen vähän näin käyneen, mutta epäilyllehän kestää vielä tovi saada vahvistus... ;)

Ja oishan tuo mielenkiintoista tietää, liekö se vain urbaani legenda vai ei...
 
vaikeetahan sitä on tietää milloin just se ovis on.
itsellä molemmat tärpit tulleet silloin kun yhdyntä on ollut ennen h-hetkeä ja siittiöt ikäänkuin odottamassa munasolua valmiina.tai näin olen asian tulkinnut koska kun olemme puuhailleet oman oletetun oviksen aikaan on tikku pysynyt negana...toisin sanoen silloin kun mulla on ollut oviskivut niin on ollut jo myöhäistä.juna meni jo...näin minun kohdalla.
 

Yhteistyössä