Raskaus,vaikka puuhat hieman oletetun oviksen jälkeen..?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kisumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kisumamma

Uusi jäsen
09.10.2007
16
0
1
Hei!

Ajattelin, että pitää kysyä teiltä, joilla on jo tärppi käynyt...
Eli, itselläkin kyllä jo pari raskautta takana, vaan en aiemmin ole seuraillut että milloin se tärppi kävi, mutta:

Monilla sivuilla sanotaan, että on mahdollista, että munasolu säilyy hedelmöitymiskykyisenä n. 1 vrk munarakkulan puhkeamisen jälkeen. onko kenelläkään "todistetusti" käynyt näin? Eli että bongasit mielestäsi ovulaation ja touhuilitte seuraavan vrk:n puolella, ja plussa tuli?

Itse nimittäin epäilen vähän näin käyneen, mutta epäilyllehän kestää vielä tovi saada vahvistus... ;)

Ja oishan tuo mielenkiintoista tietää, liekö se vain urbaani legenda vai ei...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Tyttönen on saanut alkunsa niin että ovis oli perjantai-iltana ja vauvan teko puuhiin jaksettiin ryhtyä vasta sunnuntaina.

Jos ootte edellisenä maanantaina tai sen jälkeenkin harrastanut seksiä, siimahännät voivat elellä 5 päivää. Testasitko ovulaation tikuilla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Tyttönen on saanut alkunsa niin että ovis oli perjantai-iltana ja vauvan teko puuhiin jaksettiin ryhtyä vasta sunnuntaina.

Jos ootte edellisenä maanantaina tai sen jälkeenkin harrastanut seksiä, siimahännät voivat elellä 5 päivää. Testasitko ovulaation tikuilla?

Ei touhuiltu, edellisenä sunnuntaina vain.
Minä aloitin silloin maanantaina työt ja olin kuoleman väsynyt koko viikon :)
Ovista en testannut tikulla, tunnen kyllä koska se on, tekee sen verran kipeää.

 

Yhteistyössä