Raskaaksi kikka kolmosilla!?

• Viestiketjun aloittaja "Mnää"
  • Ensimmäinen viesti
"Mnää"
Kaikki, jotka kokevat raskautuneensa pienillä poppaskonsteilla voisivat jakaa mulle vinkkinsä ;)

Mulla pco vaikeuttaa raskautumista ja ilman lääketiedettä koitmme saada lapsen alulle mieheni kanssa.

Ihan kaikki vinkit luontaistuotteista, luontaishoidoista, ruoka-aineista ymv. otetaan vastaan.

"..."
Mutta suosittelen kuitenkin ihan ajoissa ottamaas myös lääkkeet käyttöön (esim. terot tai clomit) ettei pääsee menemään liikaa stressin puolelle. Kun jo PCO kuitenkin olemassa.

Onnea :)

...
Mulla ei clomit ja muut tuottanu toivottua tulosta mutta tuo mainitsemani coktaili toimi muutamassa kuukaudessa vaikka kiertoa ei sitä ennen ollut ollenkaan ja yritystä takana useampi vuosi. Saattaa tietenkin olla myös sattumaa mutta, mutta..

näillä eväillä meillä
greippimehu, d-vitamiini, maitohappobakteerit, maca-jauhe, raakasuklaa, mustikkasmoothiet, hikiliikunnan lisääminen ja vaaleiden hiilarien vähentäminen tuotti tuloksen =) Tsemppiä sinulle yritykseen!!!

"mnää"
... Todella rohkaisevaa kuulla kokemuksestasi. Söitkö Berberiiniä suositellun annoksen vai yli? Otitko tabletit kerralla vai useassa osassa päivän aikana? Tulen kertomaan, jos tehoaa mullakin.

...
[QUOTE="mnää";24753912]... Todella rohkaisevaa kuulla kokemuksestasi. Söitkö Berberiiniä suositellun annoksen vai yli? Otitko tabletit kerralla vai useassa osassa päivän aikana? Tulen kertomaan, jos tehoaa mullakin.[/QUOTE]

Otin (muistaakseni) kolme päivässä ja kerrallaan. Ja sitten siihen tosiaan lisäks se d-vitamiini. Oletko vielä kokeillut?

Seksin jälkeen kuukuppi sisuksiin ja sitten ne kannat kohti kattoa...siellä ovat ja pysyvät ;)

Foolihappoa, kalaölykapseleita, D-vitamiinia... tiiä sitten auttoiko raskautumisessa kun naatiskelin punaviiniä ja söin suklaata rasiatolkulla sekä luin hömppäkirjoja (lomalla) ja eiköhän sitä sitten oltu raskaana pitkällisen yrittämisen jälkeen..

"Vieras"
onnistuimme valion greippi-mehulla (yök pahaa), joka toinen päivä (vain 3 kertaa kerettiin ennen kuin nappas) ja jalat taivasta kohti sen jälkeen (tunti puoltoista luin kivasti sohvalla lehteä). Nyt on tyttö 1,5-v!

Emme koskaan virallisesti yrittäneet lasta, mutta ehkäisyä emme käyttäneet ja 4-vuotta siihen meni!

Yhteistyössä