Raskaaksi kikka kolmosilla!?

• Viestiketjun aloittaja "Mnää"
  • Ensimmäinen viesti
sama vieras nro 25
[QUOTE="Vieras";25043007]onnistuimme valion greippi-mehulla (yök pahaa), joka toinen päivä (vain 3 kertaa kerettiin ennen kuin nappas) ja jalat taivasta kohti sen jälkeen (tunti puoltoista luin kivasti sohvalla lehteä). Nyt on tyttö 1,5-v!

Emme koskaan virallisesti yrittäneet lasta, mutta ehkäisyä emme käyttäneet ja 4-vuotta siihen meni![/QUOTE]

Luin myös ihanan intohimoisia rakkaus kirjoja silloin, olisiko vaikuttaneet suotuisasti asiaa? :)

"vieras"
Pidä huolta itsestäsi ja kropastasi, pukeudu seksikkäästi, ota ahkerasti mieheltäsi suihin. Nämä lisäävät miehen halua ja viriiliyttä ja sitä kautta raskautumisen mahdollisuutta huomattavasti enemmän kuin mitkään poppakonstit, greippimehut tai jotkut muut älyttömyydet.

Raskauden jälkeenkin suosittelen erittäin lämpimästi jatkamaan noilla samoilla ohjeilla mikäli haluat säilyttää perheonnen myös vauva- ja lapsiarjen lomassa. Räjähtänyt raskausmasennuksissa rypevä itsestään huoltapitämätön nainen ja housuihinsa paskova ja rääkyvä lapsi ovat pilanneet monen hyvänkin liiton.

"mnää"
... Mulla Berberiinit ja d-vitamiini, kalaöljykapselit ja vehnänaliokapseli nyt käytössä. Viime kierrossa ei tärpännyt ja nyt ovulaation aika käsillä Toive elää...Pitää koittaa olla positiivisella mielellä.

"nnn"
Mulla oli apuna raskausmultivita,d-vitamiini ja proteiinilisä..Mies otti sinkkiä ja d-vitamiinia..Tuo proteiini oli massan tuottamiseen koska olen niin laiha,en tiedä oliko apua mutta puolivälissä raskautta mennään=)

Yhteistyössä