Raskaaksi heti keskenmenon jälkeen / alkoholi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mymma

Jäsen
02.06.2007
54
0
6
Sain keskenmenon runsas 4 vkoa sitten rv:llä 5. Sen jälkeen kp19-20 olin tuntevinani oviksen ja nyt kp31 tein TODELLA todella haalean haamun mammaksin herkällä raskaustestillä (ei voi olla raskaushormonia keskenmenosta enää jäljellä, vaan tämä on kyllä ihan uutta rhormonia).
Juhannusaattona join kuitenkin paljon alkoholia. Tein silloin myös (vaikka vasta kp26) varmuudeksi rtestin, joka oli selvä nega. Eli minulla on varmaan se kiinnittyminen tapahtunut juuri silloin juhannuksen paikkeilla, kun join alkoholia reilumman puoleisesti. Voikohan tämä aiheutta jotakin alkiolle? - pelottaa...

KIITOS teille, jotka viitsitte vastata!

Älä hätäile, en usko et mitään hätää. Ite olin ihan alkuraskaudesta Canarialla ja tulihan sitä olutta otettua reippaanlaisesti koko viikko. Nyt ultran mukaan rv12+4 ja sydänäänet kuuluu vahvoina ja terveinä. Nyt koitat vaan unohtaa renssailun ja otat ihan rauhallisesti. Ei ole mitään hätää. Anna ajan kulua vähäsen. Tarrasukkia matkaan ja voimaa olla hermoilematta :flower:

Miten miusta tuntuu et oisin kuullu, et noin varhaisessa vaiheessa äidistä ei imeydy alkioon mitään, ku ei ole yhteistä verisuonistoakaan vielä.. Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä.. AP:lle :hug: , elähän huoli:)

Mulla meni 6 vkoa keskenmenon jälkeen, kun tein plussan :heart:

Juhannus oli juuri, mutta lääkärin mukaan vasta viikoilla 5-7 alkaa sikiön ja äidin verenkierto menemään yksiin, joten mitään hätää ei ole.

Itsekin säikähdin kovin, kun aloin ajattelemaan.... :o

Itse sain keskemenon viikolla 5 huhtikuun alussa ja vasta nyt kesäkuun alussa plussasin kun viikkoja oli jo lähes 10.Eli olen tullut samantien uudelleen raskaaksi. Tuossa välissä olivat omat polttarini joissa todella tuli ryypiskeltyä,tästä kysyinkin neuvolassa ja siellä sain vastaukseksi ettei se ole vahingoittanut vauvaa.

Yhteistyössä