sillä on välillä sellaisia päiviä, et se murahtelee vaan jotain, ei puhu, ei kuuntele jne mut voi jösses sit kun se alkaa puhumaan :headwall:
ku ei siltä saa suunvuoroa, aihe vaihtuu kesken lauseen ja höpöttää ja höpöttää vaan
noh, parempi sekin tietysti ku et ei puhuis ollenkaan, mut eikö ny vois puhua sillee normaalisti joka päivä, eikä yhdessä päivässä viikon asioita?
:heart: