"rasittava" tuo teini..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
:laugh:

sillä on välillä sellaisia päiviä, et se murahtelee vaan jotain, ei puhu, ei kuuntele jne mut voi jösses sit kun se alkaa puhumaan :headwall:

ku ei siltä saa suunvuoroa, aihe vaihtuu kesken lauseen ja höpöttää ja höpöttää vaan :laugh:

noh, parempi sekin tietysti ku et ei puhuis ollenkaan, mut eikö ny vois puhua sillee normaalisti joka päivä, eikä yhdessä päivässä viikon asioita?

:heart: :D kyl se on ihana :D
 

Yhteistyössä