Ärsyttävä kaveri joka vain pelaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moi! Mulla on erittäin ärsyttävä kaveri, no sovitaan vaikka Minna, ei halua tehdä mitään muuta kun vaan pelata. Se aina pyytää mut niil nii se vaa on sillee et: "Pelataan moviestarplanettia" juu, olen kohta 11v. Mua täs eniten ärsyttää ku se ei anna mun koskaa pelata sitä sen koneel ja Minna aina on sillee et "sää oot aina ollu mun koneella" vaikka se on aina sillä.. Minna on kyllä kiva kaveri, muttakun se on tossa asiassa rasittava. AUTTAKAA!
 
Moi! Mulla on erittäin ärsyttävä kaveri, no sovitaan vaikka Minna, ei halua tehdä mitään muuta kun vaan pelata. Se aina pyytää mut niil nii se vaa on sillee et: "Pelataan moviestarplanettia" juu, olen kohta 11v. Mua täs eniten ärsyttää ku se ei anna mun koskaa pelata sitä sen koneel ja Minna aina on sillee et "sää oot aina ollu mun koneella" vaikka se on aina sillä.. Minna on kyllä kiva kaveri, muttakun se on tossa asiassa rasittava. AUTTAKAA!

Miksi roikut palstoilla kun voisit olla tekemässä tuon ikäisena jotain oikeasti kivaa?

Ei siinä ettet saisi mutta...

No anna Minnan pelata ja keksi muuta tekemistä itse. Voi mennä kuule vuosia ennenkuin jotkut ihmiset pääsee koneen eestä pois tai jotkut eivät koskaan.

Murrosiässä vasta tai kunnon teini ikä saa irti sen perseen kyllä penkistä :)

Siihen asti keksi itsellesi jotain kehittävämpää tekemistä.

Muuten pelaatte vaan syötte karkkia ja lihot samanlaiseksi kuin kaverisi.
 
Minullakin oli joskus kaveri, joka aina kutsui minut luokseen. Joka kerta kun menin hänelle kylään, hän pelasi ja minä katsoin vierestä. Hitsin tylsäähän se oli!

Mitäpä jos pyytäisit tämän "Minnan" sinun luokse kylään ja tekisitte jotain ihan muuta? Tai näkisitte vaikka ulkona tai jossain paikassa missä ei edes ole mahdollista pelata? Voisitte keksiä jotain ihan muuta tekemistä. :) Tai sitten kutsut hänet sinun luoksesi kylään ja pelaat itse kokoajan ja annat "Minnan" katsoa vierestä ja kyläilyn päätteeksi kysyt että oliko kivaa kokoajan vain katsoa vierestä. :D
 
Minullakin oli joskus kaveri, joka aina kutsui minut luokseen. Joka kerta kun menin hänelle kylään, hän pelasi ja minä katsoin vierestä. Hitsin tylsäähän se oli!

Mitäpä jos pyytäisit tämän "Minnan" sinun luokse kylään ja tekisitte jotain ihan muuta? Tai näkisitte vaikka ulkona tai jossain paikassa missä ei edes ole mahdollista pelata? Voisitte keksiä jotain ihan muuta tekemistä. :) Tai sitten kutsut hänet sinun luoksesi kylään ja pelaat itse kokoajan ja annat "Minnan" katsoa vierestä ja kyläilyn päätteeksi kysyt että oliko kivaa kokoajan vain katsoa vierestä. :D

Mielummin kehottaisin käyttämään tuonkin ajan itseesi kuin Minnaan.

Minnaa ei kiinosta. Usko jo, Minna haluaa istua koneella mutta Minna haluaa myös tuntea ettei ole ihan säälittävä ja yksin. Minnalla ei ole muita irl kavereita kuin ap.

Mutta ap:n tehtävä ei ole opettaa toista kädestä pitäen miten yhdessä toimitaan.
 

Yhteistyössä