V
vierailija
Vieras
Moi! Mulla on erittäin ärsyttävä kaveri, no sovitaan vaikka Minna, ei halua tehdä mitään muuta kun vaan pelata. Se aina pyytää mut niil nii se vaa on sillee et: "Pelataan moviestarplanettia" juu, olen kohta 11v. Mua täs eniten ärsyttää ku se ei anna mun koskaa pelata sitä sen koneel ja Minna aina on sillee et "sää oot aina ollu mun koneella" vaikka se on aina sillä.. Minna on kyllä kiva kaveri, muttakun se on tossa asiassa rasittava. AUTTAKAA!