miehen baariin meno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainoharhainen

Vieras
Siis sanokaa ny mikä mussa on vialla kun tulee kauhee ahdistunut olo kun mies lähtee ryyppää. Ei se et menee jonnekin kaveri työ ryyppää ja tiiän ketä siellä on mutta ku se sanoo että menee baariin niin mä nään punasta ja ahdistaa. On itelleki tosi raskasta ja varmaan miehellekin kun näkee mun naamasta ja käyttäytymisestä että mua v*tuttaa. Miten mä pystyisin olee sillee normaalisti et ok et mee vaa. auttakaa ny palstapsykologit mua!

Mikä sua huolettaa? Sekö että se kattelee siellä vieraita naisia tai ettei sille riitä pelkkä katseleminenkaan?
Oiskohan fisua tulostaa huoli ulos miehelle ennenkuin lähtee..

mä pelkää et se iskee kauniimman ja paremman muijan ku mä oon. Itsetunto ei oo oikee paras toisen muksun jälkee vaikka oon iha normikroppane. en mä tiiä mistä tää tulee. me ollaa oltu 7 vuotta yhes ja ikänä se ei oo pettäny tai muutakaa. semmonen kiltti mies. Mutta mun ex petti et mahtaako se sit siitä olla?

Tavallaan ymmärrän hyvin tunteesi, kun on epävarma itsestään ja kokenut pettämistä niin ei siinä mpaljon järki ja vakuuttelut auta... Vaikka TIETÄÄ että kaikki on hyvin niin silti epävarmuus nakertaa sisältä.

Mä melkein toivon kun ukko lähtee baariin että se löytäis sieltä jonkun paremman naisen joka pystyy antamaan sille lapsia. Siihen minä, maho lehmä, en pysty ja mielestäni hänen kuuluisi saada olla isä. :(

:o Jos ei kerta oo pettäny sua koskaan niin tuskimpa pettää nyttenkään. Aika harvoin miehes muuten käy missään, niin suo toiselle se että voi mennä ilman että sä epäilet tai vittuunnut. Käy hakee vaikka pari elokuvaa ja tee sillä aikaa jotakin mistä sulle tulee hyvä mieli. Mää yleensä katon pari leffaa sillonkun mies lähtee viihteelle kavereittesa kanssa ja laittelee kyllä sieltä sit viestejäki, vaikkei olis mikään pakko. :D

Yhteistyössä