auttakaa nyt!

  • Viestiketjun aloittaja itkupilli
  • Ensimmäinen viesti
itkupilli
Siis mä oon ihan kauheen omistushaluinen miehestäni. Se ei oikeestaan pääse mihinkään kun mä yleensä valitan sille ja sit onkin kauhee riita päällä. Ja tosi harvoin käy jossain. Siis mä pelkään et se löytää kauniimman naisen tai pettää mua jos se lähtee esim. baariin. Itsetuntoni ei ole hyvä ja edellinen petti joten ainakin osa syy on siinä. Mutta en vai voi itselleni mitään. Aina kun kuulen että mies on lähössä ryyppää niin nää kauhukuvat tulee mieleen ja mä tuun niin hel*vetin kiukkuseksi ja se on alkanut harmittaa että ahdistaa mua tosi paljon. Ei kenelläkään mitään vinkkejä ois miten edes lievittää tätä vai täytyiskö mun psykiatrille lähtee???
Ja tiedoksi että vaikka mä kauheen kiukkuseksi tuun niin mies menee silti onneksi mutta itsellä onkin sitten koko ilta ihan kauheen ahdistunut olo.
 
ööö
yritä ajatella positiivisesti ja olla valittamatta asiasta. jos voisitte sopia, että menoista sovitaan etukäteen, niin säkin voisit kehittää itselle muuta kivaa sen menon ajaksi, ettei tulis mietittyä vaan mitä kaikkee se voi tehdä siellä.
 
itkupilli
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
yritä ajatella positiivisesti ja olla valittamatta asiasta. jos voisitte sopia, että menoista sovitaan etukäteen, niin säkin voisit kehittää itselle muuta kivaa sen menon ajaksi, ettei tulis mietittyä vaan mitä kaikkee se voi tehdä siellä.
joo mutta mulla on toi lapsi etten voi kovin myöhään missään olla sen kanssa. ja sit ahdistaa olla ilta yksin kotona kun tyttö jo nukkumassa ja miehestä ei tiedä koska tulee. Oon jotenkin yrittänyt puhua miehelle ja nykyään se ilmottelee päivää ennempää kun menee jonnekin kun tietää mun reaktion:(
 
itkupilli
Alkuperäinen kirjoittaja jasmin :
Ei auta, muuta kun luotta hänet. Tee itsestäsi niin kaunis että hän ei voi edes mietiä toista naista. Mene joskus mukaan, kun hän lähtee kahville tai jonnekin. :)
Kyl mä mukana oon ollutkin mutta sit on nää kun menee yksin kavereitten kanssa. Ja tottakai hän saa mennä mutta kun oon tämmönen mikä oon:(
Ja itswni mielestä en ole kaunis kun itsetuntoni on mikä on.
Oloskos jotain muita vinkkejä vielä? Laitan kyllä kaikki korvan taakse ja mietin täällä yksikseni...
 
ööö
en oikein muista, miten mulla on se vähentynyt. ennen siis ärsytti tosi paljon, ku se lähti yksinään, nykyään ei haittaa... kai mä oon vaan alistunut, että pakko luottaa. tai sit jos mä oonkin alkanut luottaa enemmän... mutta ei mullakaan mitään syytä ollut miks ärsytti toisen iltamenot, olin välillä ihan tosi mustasukkanen, vaikka tiesin ettei syytä. kai on vaan pakko ollut hyväksyä ja kun itsekin tietää, miten typerää alkaa valittamaan niin oon yrittänyt olla valittamatta vaan. jos se auttais, että se kertois sulle tarkkaan mitä se on siellä puuhaillut. ei silleen raporttina vaan ihan ystävällisessä mielessä, niin saat kuvan miten sen ilta yleensä menee... en mä tiiä. tsemppiä kuitenkin sulle! onneks oot itse tajunnut ongelman, siitä se lähtee.
 
itkupilli
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
en oikein muista, miten mulla on se vähentynyt. ennen siis ärsytti tosi paljon, ku se lähti yksinään, nykyään ei haittaa... kai mä oon vaan alistunut, että pakko luottaa. tai sit jos mä oonkin alkanut luottaa enemmän... mutta ei mullakaan mitään syytä ollut miks ärsytti toisen iltamenot, olin välillä ihan tosi mustasukkanen, vaikka tiesin ettei syytä. kai on vaan pakko ollut hyväksyä ja kun itsekin tietää, miten typerää alkaa valittamaan niin oon yrittänyt olla valittamatta vaan. jos se auttais, että se kertois sulle tarkkaan mitä se on siellä puuhaillut. ei silleen raporttina vaan ihan ystävällisessä mielessä, niin saat kuvan miten sen ilta yleensä menee... en mä tiiä. tsemppiä kuitenkin sulle! onneks oot itse tajunnut ongelman, siitä se lähtee.
Joo siitä se lähtee mutta kun en pääse siitä millään eroon.
Yritän luottaa mieheeni ja tiedän ettei se pettäis mua mutta silti oon tämmönen. Aargh. Menee jo hermo itteenikin.
 

Yhteistyössä