Rasittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen mielestäni ihan normaali hoikka nuor nainen. Kaikki kyselee että miten se meidän ptra on nyt noin laihtunut että syötkö sinä mitn ymym...ja jos sanon että käyn joka päivä lenkillä, tottakai mulla on koira jota täytyy ulkoiluttaa! katson mitä syön ja syön melko paljonkin, enemmän joskus kun oma mieheni! :D Ja syön herkkuja silloin kun sille tuntuu...painoni on 52 ja pituutta 169. Hoikka olen ja tykkään olla, ei se silti tarkoita sitä että olisin anorektikko tms. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen mielestäni ihan normaali hoikka nuor nainen. Kaikki kyselee että miten se meidän ptra on nyt noin laihtunut että syötkö sinä mitn ymym...ja jos sanon että käyn joka päivä lenkillä, tottakai mulla on koira jota täytyy ulkoiluttaa! katson mitä syön ja syön melko paljonkin, enemmän joskus kun oma mieheni! :D Ja syön herkkuja silloin kun sille tuntuu...painoni on 52 ja pituutta 169. Hoikka olen ja tykkään olla, ei se silti tarkoita sitä että olisin anorektikko tms. :D

enkä silti mielestäni ole liian laiha..hyvän hoikka!

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
joo. ehkä tuo on hyvä sulle, mut mä en viihtys tuollaisessa vartalossa.

en oikeasti oo mikään siis kylkiluut esillä tyyppi..oon vaan hoikka muuten...ja ehkä kun puntaria kahtoo niin jotenkin kevytrakenteinen.. :D Eikö siis kukaan ymmärrä... :(

en oikeasti oo mikään siis kylkiluut esillä tyyppi..oon vaan hoikka muuten...ja ehkä kun puntaria kahtoo niin jotenkin kevytrakenteinen.. :D Eikö siis kukaan ymmärrä... :(

ymmärtää ymmärtää. järkyttyisit jos kertoisin paljon painan. mut silti oon suht tyytyväinen mittoihini. mitä nyt jokseenkin painavaa sorttia, mut minkäs teet kun mies kantaa mulle kaupasta jäätelöä ja karkkia.

kehujako kerjäät! Et saa! Liian laiha oot vaikket mikään anorektikko oiskaan,eikä se oo kaunista!

Alkuperäinen kirjoittaja tilia:

kehujako kerjäät! Et saa! Liian laiha oot vaikket mikään anorektikko oiskaan,eikä se oo kaunista!

No se on sinun mielipiteesi, uskoisin että olisit toista mieltä jos näkisit minut. :D Enkä kaipaa kehuja..vaan kuten tuolla ylempänä sanoinkin että inhottavaa kun kaikki kysyy onko kaikki ok kun oot noin laiha/laihtunut! se ei ole kivaa...pitäskö tässä nyt sitten lihottaa että sais olla rauhassa. :D

niin. mustakin on kivaa kun on peppua ja tissiä, reittä. pitäähän naisessa olla muutakin kuin nahkaa ja luuta. laihakin voi olla kaunista, mutta liiallisuus on liikaa. ja tottumukset ratkaisevat, esim mä en vois lenkkeillä koska inhoan kävelemistä kuntoilumerkityksessä.

niin. mustakin on kivaa kun on peppua ja tissiä, reittä. pitäähän naisessa olla muutakin kuin nahkaa ja luuta. laihakin voi olla kaunista, mutta liiallisuus on liikaa. ja tottumukset ratkaisevat, esim mä en vois lenkkeillä koska inhoan kävelemistä kuntoilumerkityksessä.

mulla on muotoja myös kyllä, vyötäröltä oon aika hoikka...peppua löytyy ja tissitkin!

Painoindeksi on 18,2. Normaalia alhaisempi paino.

mitä tuohon sanot? alipainoinen olet. anorektikko? oletko miettinyt mitä tämä liika laihuus tekee kehollesi? pystyykö se toimimaan 100%?

Tietääkseni jos ei syö tarpeeksi, laihtuu, energia otetaan lihaksista ja ne kuihtuvat, sydän ja muut elimet rasittuu kun ne eivät saa tarpeeksi ravintoa. lisäksi saatat vanheta (ryppyyntyä) nopeammin.

Painoindeksi on 18,2. Normaalia alhaisempi paino.

mitä tuohon sanot? alipainoinen olet. anorektikko? oletko miettinyt mitä tämä liika laihuus tekee kehollesi? pystyykö se toimimaan 100%?

Tietääkseni jos ei syö tarpeeksi, laihtuu, energia otetaan lihaksista ja ne kuihtuvat, sydän ja muut elimet rasittuu kun ne eivät saa tarpeeksi ravintoa. lisäksi saatat vanheta (ryppyyntyä) nopeammin.

no tuo on totta! tosin pidän itsestäni hyvää huolta kaikinpuolin ja syön terveellisesti, en vain liho, pointti on siinä. Ja hyvin voin!

ajatteletko sä ap että miehesi ei tykkää susta jos olet vaikkapa 10kg painavampi joskus.

en. sillon ku tapasin mieheni olin 11kg "lihavempi". En todellakaan, itseäni varten olen tämän painoinen ja tykkään. :) Tykkään olla hoikka, on parempi olo ja jotenkin kevyempi..kiva näyttää hyvältä erivaatteissa ym. :)

ajatteletko sä ap että miehesi ei tykkää susta jos olet vaikkapa 10kg painavampi joskus.

en. sillon ku tapasin mieheni olin 11kg "lihavempi". En todellakaan, itseäni varten olen tämän painoinen ja tykkään. :) Tykkään olla hoikka, on parempi olo ja jotenkin kevyempi..kiva näyttää hyvältä erivaatteissa ym. :)

myönnän toki sen että olen hiukan kriittinen vartaloani kohtaan, uskoisin että muutkin naiset on näin joskus..

:D Minä olen ojentanut vanhahkoa setää grillillä, kun ostin isot makkaraperunat ja hän huomautti, että minulla onkin varaa syödä moisia annoksia... Kerroin hänelle kauniisti ja selkein sanankääntein, että en ole valinnut olla kuikelo ja ei kait ole kohteliasta huomautella tuiki tuntemattomille heidän painostaan tai ruokailutottumuksistaan.

Setänen häkeltyi ja sanoi huumorilla tarkoittaneensa, sanoin kyllä ymmärtäneeni, enhän edes motannut häntä kuonoon. :saint: :D

Olen kyllä saanut kuulla usein kommentetteja laihuudestani, mutta en jaksa antaa niiden häiritä. En siis koe, että niistä on minulle haittaa, mutta joku toinen voi kokea asian erittäin loukkaavaksi ja tunkeilevaksi, jos esim. on juuri toipumassa sairaudesta tms.

Alkuperäinen kirjoittaja jorma:
onko sulla itsetunto-ongelmia?

Entä Sinulla kun noin aloit tenttaamaan ja Sua nyt niin ärsyttää hänen laihuutensa? Vähän näyttäs sille..

ei mua ärsytä, kunhan kyselin ajan kuluksi. ihmiset on erilaisia.

Mutta onko Sinulla huono itsetunto? Vastaisitko..kun ihmiset on erilaisia...

ei ole. :) joskus on ollut vähän, mutta nykyään ei..ja näin voin sanoa käsi sydämellä. :) Miksi tuollaista kysyt? En oikein ymmärrä...

no hyvä. ehkä mä vaan ajattelin että ongelmallinen ihminen aloittaisi keskustelun omista mitoistaan.

ei minulla ole huonoa itsetuntoa, tiedän että olen hieman läski nyt, minkäs teet, mut kyllä se asia muuttuu sit jossain vaiheessa. siihen asti aion olla pehmee hyvällä tavalla.

ei ole. :) joskus on ollut vähän, mutta nykyään ei..ja näin voin sanoa käsi sydämellä. :) Miksi tuollaista kysyt? En oikein ymmärrä...

no hyvä. ehkä mä vaan ajattelin että ongelmallinen ihminen aloittaisi keskustelun omista mitoistaan.

Jospa lukisit tuon aloituksen uudestaan ajatuksen kanssa..kun en siis tunne olevani kun aivan normaali hoikka nuori..niin sitten muut jo herättelee sukujuhlissa kauhu kuvia että kuhan et nyt päästäis vaan liian laihaks itteäs..johan tässä on 4vuotta tällä ihramäärällä menty. Siitä vaan saa kuulla ja se lähinnä ahistaa...ja jos joku kehuu se on tietysti ok, mutta en tykkää ettö sä et paina paljoakaa varmaa tms...en minäkään kenellekkään mene sanomaan noin..sanon vain että näytät tosi hyvältä tms..mutta kun mulle ei muitten ihmisten paino merkkaa pätkääkään en tykkää että minullekkaan siitä huomautellaan. Thats it! Jokainen on erilainen tosiaan ja hyvä niin. En kenellekkään sano että ootpa laiha tai ootpa läski! Kukin tavallaan..toki olen auttanut ystävääni kun hän laihuttaa.ja yksi yläaste ystäväni aikoinaan sairasti anoreksiaa ja siinä oli myös tukena ja pidimme huolta ettei laihtuisi enää ja keskustelimme asiasta. Tämän aloituksen ei todellakaan ollut tarkoitus herättää pahennusta. Kiitos ja anteeksi. Tää lähtee unille, mo!

Yhteistyössä