A
aapee
Vieras
Kun taas pelasi aamuun saakka. Tuota on alkanut taas tapahtua useammin ja useammin. En enää jaksa edes valittaa kun siitä ei ole mitään hyötyä. Eikä liioin keskusteluista. Huoh...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sinun tekosyysi sille, että asut tällaisen miehen kanssa, on se, että..?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sinun tekosyysi sille, että asut tällaisen miehen kanssa, on se, että..?
Niitä tekosyitähän riittää... :ashamed: Mulla ei vaan ole voimia repiä itseäni irti tästä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja sinun tekosyysi sille, että asut tällaisen miehen kanssa, on se, että..?
Niitä tekosyitähän riittää... :ashamed: Mulla ei vaan ole voimia repiä itseäni irti tästä.
Eli meinasit jäädä sitten sinne? No, ei kai siinä sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja +:onneksi mun mies poisti ennen lapsen syntymää wowin... nyt ei enään edes ehdi pöytäkoneelle sen verren tärkeä poika hänelle on. ja tää mini läppäri alakerrassa on surffailuun..