Rasittaa tuo ukon nukkuminen, nukkuu vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee

Vieras
Kun taas pelasi aamuun saakka. Tuota on alkanut taas tapahtua useammin ja useammin. En enää jaksa edes valittaa kun siitä ei ole mitään hyötyä. Eikä liioin keskusteluista. Huoh...

Siis teillä on lapsia ja mies käy töissä mutta vapaalla sitten pelaa koko yön ja nukkuu päivän, niinkö? Aika omituista touhua, ymmärrän että pelaa vaikka kahteen, mutta jos neljältä päivälläkin vielä nukkuu...potkase ylös. Miksei keskustelut auta, mitä hän asiasta ajattelee?

No kun kävisi edes töissä... työtön on. En jaksa enää potkia ylös aikuista ihmistä. Ennen herätin, enää ei jaksa kiinnostaa.

Ei hän halua vähentää pelaamista, siitä on monet kerrat keskusteltu. Kokee olevansa niin riippuvainen niistä ihmisistä, joita siellä peleissä on. Kiva vaan kun he ajavat minun ohitseni. Ja on kuulemma mun vika että pelaa, koska ei saa multa tarpeeksi hellyyttä ja kannustusta. joopajoo...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sinun tekosyysi sille, että asut tällaisen miehen kanssa, on se, että..?

Niitä tekosyitähän riittää... :ashamed: Mulla ei vaan ole voimia repiä itseäni irti tästä.

Eli meinasit jäädä sitten sinne? No, ei kai siinä sitten.

En kai mä tässä enää kauaa jaksa roikkua...

onneksi mun mies poisti ennen lapsen syntymää wowin... nyt ei enään edes ehdi pöytäkoneelle sen verren tärkeä poika hänelle on. ja tää mini läppäri alakerrassa on surffailuun..

Alkuperäinen kirjoittaja +:
onneksi mun mies poisti ennen lapsen syntymää wowin... nyt ei enään edes ehdi pöytäkoneelle sen verren tärkeä poika hänelle on. ja tää mini läppäri alakerrassa on surffailuun..

Mun ukko ei (enää) pelaa wowia mutta yhtä toista peliä kyllä, ja jos ei pelaa niin roikkuu muuten vaan koneella, messengerissä jne. Ei minä tai lapset sille vissiin kovin tärkeitä olla.