Rasittaa kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsynyt

Vieras
Kaksi viikkoa miehen lomasta jo mennyt, vielä toiset 2 jäljellä ja olen jo ihan poikki.. Koko ajan pitänyt touhuta, mennä ja tulla ja olisi niin paljon vielä tekemättä mitä on suunniteltu.. Miehen sukulaisia tulossa käymään ensi viikonloppuna, ei ole nähty heitä vuosiin ja sitten anopin veljen luona pitäisi käydä. Mulla on nyt nuha ja kuukautisetkin, siis todella hyvä olo eli siis kaikki v-tuttaa erittäin ankarasti.. Onneksi lapsemme voi olla pari päivää hoidossa vanhempieni luona, että saan levättyä. En todellakaan ole nauttinut tästä kesälomasta..

No sepä se, kun nimenomaan tällä kesälomalla pitää hänen saada tehtyä kaikki ne tietyt hommat ja minun pitää myös olla siinä mukana. Oli puhe, että hän tekee ruuat, no ei ole paljoa ehtinyt. On tehty kesälomareissukin, joka oli tosi stressaava minusta. Mitä mies aikoo vielä tehdä: uudet saunanlauteet puusta, korjauttaa ja katsastuttaa minun autoni ymym tärkeää ja kesäistä.. Meillä on ainakin 2 kyläpaikkaa ystäväperheitä, joissa pitäisi ehtiä käymään ja meille olisi tulossa myös eräs yksi ystäväperhekin sukulaisten lisäksi. Ei millään ehditä kaikkea tehdä.. Niin ja matonpesutkin vielä, painepesurilla mies pesee.. Työviikot ovat yleensä hyvin kiireisiä ja on poissa kotoa klo 6-16. Eikö muilla ole mitään lomastressiä.. Katson telkkaa ja nukun, siinä on minulle vapaa-aikaa..

Sama vika täällä, paitsi ettei mies todellakaan tee ikinä yhtään mitään. Viimeinen lomaviikko minulla menossa, ja olisin todellakin voinut mennä töihin jo kolme viikkoa sitten. Olen todella väsynyt kaikkeen, lastenhoitoon, kotitöihin, ruuanlaittoon, pyykinpesuun. Olen tämän loman aikana ajatellut vakavissani eroa, koska näyttää siltä ettei mies tuosta ikinä ryhdistäydy. Laiska jos on niin miksi se siitä muuttuisi? Ellei asuntolainaa olisi olisin jo eronnut ajat sitten!

ootko koskaan tehnyt niin että vaan jättäisit isälle lasten hoidon yms.ja lähtenyt ystävättärelle tms??siis ymmärtääkö se mies mitä on ku kaikki pitää tehdä itse?ootko pyytänyt??jutellut asiasta tms.aika mulkkumaista käytöstä mieheltä.

Yhteistyössä