Rasistiset suomalaiset taas vauhdissa :((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun maahanmuuttaja-miehelläni kyllä riittäisi aika tavaratalon aulassa lorvailuun lähes joka päivä. Ja saattaa maata sängyssä persus homeessa & maata puoleenpäivään kun mä nousen aamulla ja lähden opiskelemaan.

Hänen työnsä kun on iltaan ja yöhön painottuvaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vain:
Minä taidan sitten ola rasisti.

En vain ymmärrä miksi tänne pitää ottaa noita terveitä nuoria MIEHIÄ, enemmistö miehiä notkumassa joka kadunkulmalla ja kahvilassa vetelehtimässä.

Suomalaisten asiat persiillään, työttömyyttä, syrjäytyneisyyttä, asunnottomuutta ja tänne laahataan terveitä hyvinvoipasia miehiä laahustamaan. Missä ovat lapset ja naiset niistä maista. Tietenkin niitäkin tulee mutta enemistö on miehiä.

Jos pakolaisia halutaan suomeen on yksi ryhmä jonka toivotan tervetulleeksi ja toivoisin, että nämä vetelehtijät vaihdettaisiin heihin.
Uutisissa on kuvia pakolaisleireiltä, lapsia pullistuneine mahoineen, aliravittuja, itkemässä äitiensä sylissä.
Vaihdetaan nämä vetelehtijät näihin. Autetaan niitä jotka apua tarvitsevat.
Tai turhat pakolaiset pois ja niillä säästyneillä rahoilla jokainen maa keräisi suuren summan rahaa jolla auttaa todellisia apua tarvitsevia.

Nimenomaan! Miksei äitejä ja lapsia ( ei mitään 17-20 v. "lapsia" ) oteta tänne? Miksi ne on justiinsa terveitä, nuoria miehiä jotka tulevat?
Kunnioitan heitä tasan niin kauan kun he kunnioittavat minua ja tyttäriäni. Ahdistelijat ja raiskaajat saisi pistää seuraavalla lennolla takaisin sinne, mistä on tulleetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Monia ja useasti päivässä. Näyttää myös lisääntyvän yhä enemmän. Ai niin, ne vie suomalaisten työpaikat!!!

Valitettavasti hoonoo soomee puhuvat eivät saa niin hyvin työpaikkoja.

Ei varmasti niin hyvin,mutta kyllä hekin työtä ovat saaneet, tyäsin suomea puhumattomatkin. Ei kaikki työnantajat ole niin tiukkiksia.

Kuinkahan halvalla he tekevät nämä ulkomaalaiset töitä jollekkin firmalle? Tiedän ainakin joissakin konttoreissa ovat tehneet 6 ? tuntipalkalla.

Tiedän että siivojat tekevät 4 ? tunti.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mikähän rikkaus? :o

Kertokaa mullekin!

Se on sitä kuten tänään todistin tavarataloon mennessä, eli aula täynnä nuoria maahanmuuttaja miehiä joiden läpi piti rynniä,(ei tietenkään voi antaa tilaa, ei edes sille mummo raukalle mun edessä)ja perään viheltelyt ja perseelle läpsimiset. Sitä on rikkaus!! Ja toki myös se että opiskelijana teen töitä samaan aikaan ja silmät ristissä menen joka aamu kouluun kun nämä sankarit makaa kotona ja sossu tukkii rahaa ovista ja ikkunoista niille.

:laugh: :laugh: tiiätkö miten monta bussivuoroa jäis ajamatta,miten monta paikkaa siivoamatta jos ei olisi ulkomaalaisia mm..ja tiedätkö moniko heistä opiskelee myös samaan aikaan ja tekee jopa kahta työtä..puhu vasta,kun olet tutustunut ulkomaalaisiin äläkä yleistä!

Hyvin näyttää aika riittävän joka päivä siellä tavaratalon aulassa hengailuun.. Eli tiedätkö kuinka moni vaan on eikä tee mitään? Ja moni mun kaveri on näiden ahdistelun kohteeksi joutunu, huumori loppuu jo kesken!!!!

eli lorvit itsekin siellä tavaratalon aulassa,kun niin hyvin olet perillä,ketkä siellä aulassa lorvii??ja kyllä,mun ystäväpiiriin kuuluu myös ulkomaalaisia ja hmmm..ei taida olla ainoatakaan,joka ei tekisi töitä..tai opiskelisi itselleen ammattia..ja itse en ole joutunut kertaakaan ahdistelun kohteeksi,ellei oteta näitä suomalaisia kännissä olevia äijiä lukuun..

Mä olen yöt baarissa töissä ja toki suomalaisetki ahdistelee mutta ikävä kyllä se perseelle puristelija on yleensä ulkomaalainen. Turha edes rasistiksi haukkuu, ei ole mun syy ja totuuden vaan kerron. Ja ystäväni on kahvilassa töissä aulan vieressä ja se kertoi ja itse jos satun pääsemään käymään niin aina saa rynniä aulan läpi että sisään pääsee. Ja tietysti suomeen otetaan näitä koko ajan enempi ku EU maksaa tukea valtiolle niistä ja minun mielestä on hyvä että ihmisille annetaan turvapaikka, tunnen OIKEAN turvapaikanhakijan ja heidänlaiset tarvii turvaa mutta epäilen että nämä osa ei todellakaan tarvi, oikeat tekee töitä ja ei puristele perseestä naisia.

Kuinkahan halvalla he tekevät nämä ulkomaalaiset töitä jollekkin firmalle? Tiedän ainakin joissakin konttoreissa ovat tehneet 6 ? tuntipalkalla.

Kohta joutuu suomalaisetkin tekemään hommia samalla liksalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mistä te tiedätte, millä statuksella nuo perseenpuristelijat ovat Suomessa?

kyllähän kaikki tietää,että jos on ulkomaalainen niin on pakolainen :xmas: ei ole olemassa mitään muuta vaihtoehtoa millään muotoa..tai jos on,niin ei ainakaan Suomessa :saint: :whistle:

Liksasta:
Ihan normaalia palkkaa mun mies ainakin saa, samaa kuin suomalaiset työkaverinsa, tai siis ehkä hieman korkeampaakin kun on työkokemusvuosia jo aika lailla.

Tuskin se suostuisi edes pieraisemaan neljän euron tuntipalkalla :xmas:

Mun kokemukset mamuista:
-tiiän kymmenkunta arabimiestä joilla siivousfirmat, siivoovat ravintoloita ja kauppoja ja osa työllistää myös muita mamuja
-yksi turkkilainen kokki, joka tekee lisätyönä siivousta
-kahden kaverin miehet ovat postilla töissä
-yhden kaverin mies ajaa bussia
-yks mun exä on lääkäri, täydensi koulutuksen Suomessa
- kahdella tutulla on oma pieni kauppa
-yks on opettaja peruskoulussa
-yks on lähihoitaja
-siit tiiän kymmenkunta opiskelijaa, opiskelevat mm. sairaanhoitajaksi
ett näin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kohta joutuu suomalaisetkin tekemään hommia samalla liksalla :D

joutuu jo, sitä sanotaan työvoimatoimiston työharjoitteluksi....

otetaan ihminen "harjoittelijaksi" jolloin hänelle ei tarvitse maksaa palkkaa vaan palkkana on työttömyyskorvaus jonka saisi kotona olemallakin ellei työvoimatoimistosta tulisi osoitusta mennä harjoittelemaan. Jos harjoittelupaikkaan ei hae tai aiheuttaa omalla toiminnallaan sen ettei tule valituksi, rapsuu karenssi...

ideana ihan hyvä mutta tosiasiassa harjottelijoita käytetään ilmaisena työvoimana.

Alkuperäinen kirjoittaja työssä käyviä:
Mun kokemukset mamuista:
-tiiän kymmenkunta arabimiestä joilla siivousfirmat, siivoovat ravintoloita ja kauppoja ja osa työllistää myös muita mamuja
-yks on lähihoitaja
ett näin

miksi ne ei voi omassa maassaan tehdä noit töitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja työssä käyviä:
Mun kokemukset mamuista:
-yks on lähihoitaja
ett näin

Huoh...eikö sitten suomalaisetkaan saa tehdä töitä ulkomailla?! Voi apua taas...

miksi ne ei voi omassa maassaan tehdä noit töitä?

[/quote]

miksi ne ei voi omassa maassaan tehdä noit töitä?[/quote]

Tuota, jos omassa maassa ei ole töitä? Jos vaimo/mies on Suomessa? Jos omassa maassa on sota tai vainotaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mistä te tiedätte, millä statuksella nuo perseenpuristelijat ovat Suomessa?

Millä statuksella saa puristella perseitä?

Luulen, että siihen tarvitaan jo diagnoosi :xmas:

Mutta jos ihmetellään, miksei niiden tilalle oteta lapsia ja naisia, niin ekana pitäisi tietää keitä "ne" ovat.

Yhteistyössä