Raparperin fariiniyllätys.... leivonta ohje jota jokaisen kannattaa kokeilla, nam!

Mie
Alkuperäinen kirjoittaja yhyy:
mistä mä saan raparperia???? ei viittis miehe porukoiltakaan pyytää ku niil on niin vähän et ovat laittaneet vaan omaan käyttöön ja mä tahdon paljon et vois pakkaseenki laittaa.
Voi tule hakeen meiltä, todella isot puskat ja ei mitään käyttöä kun kukaan ei pidä raparprista meillä... Voiko noita muuten käyttää vielä vaikka kukkii?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yhyy:
mistä mä saan raparperia???? ei viittis miehe porukoiltakaan pyytää ku niil on niin vähän et ovat laittaneet vaan omaan käyttöön ja mä tahdon paljon et vois pakkaseenki laittaa.
torilta, ainakin täällä :)

 
tyy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Onko jollain kokemusta kuinka monen ihmisen torttu tästää tulee. Siis kuinka monen ahneen ihmisen torttu
sellanen normi pyöreä piirakkavuoka, eli 4 ahnetta syö sen yhdellä istumalla ;) oli tosi hyvää, ja helppo tehdä!
Meitä on yksitoista, eli kolminkertaista annosta pukkaa ;]

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Kiitos ap:lle ohjeesta, oli aivan ihanaa :p Tosin pistin muistiinpanoihini, että seuraavaksi vähän lisää päällysmössöä, tuntui että oli pikkusen liian vähän sitä =)
samaa mieltä tosta päällysmössöstä! aattelin että jos tuplais kermaviilin määrän, mutta mahtuneeko sitten enää vuokaan...
 

Yhteistyössä