Rapakelit täällä.. lasten ulkovaatteiden huolto?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hiekkaiset ja märät kengät, housut, takit, tumput, pipot, huoh... mitä oikein teette tuolle likaiselle vaatevuorelle joka päivä? Meillä on khh, jossa ne saa periaatteessa hyvin huuhdeltua, mutta jääkö se hiekka putkistoon? toki ravistelen ne vaatteet aina ulkona hyvin mutta silti sitä hiekkaa vaan jää. Enkä kyllä tajua miten joku selviää ulkovaatteiden pesusta 2 krt vuodessa. Meidän muksun vaatteet näyttää siltä että ne sais näillä keleillä pestä joka päivä :D olen koittanut märällä liinalla pyyhkiä, mutta likaa jää ja jos ei pese niin se likahan oikeen jämähtää kankaaseen. Olen sitten pessyt pelkällä vedellä käsinpesuohjelmalla tai pistänyt ihan tilkan mukaan pesuainetta. En tykkää että lapset kulkee likaisissa vermeissä eikä sellaisia ole kiva tunkea kaappiinkaan ja pukea seuraavana päivänä päälle... :/

kertokaas teidän vaatehuollosta jotain, jos sais vinkkiä..
 

Yhteistyössä