IhanaValo
Mie luulen että se vois sen jälkeen olla jotain ihan muuta ku mitä pitäis..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:te ootte olleet ahkeria...tulkaas tänne ompelemaan tota mun pukua, kiitos...
Mie luulen että se vois sen jälkeen olla jotain ihan muuta ku mitä pitäis..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:te ootte olleet ahkeria...tulkaas tänne ompelemaan tota mun pukua, kiitos...
Mä en oikeestaan tällä hetkellä edes tiedä millainen sen pitäisi olla mulla on luova tauko.....Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mie luulen että se vois sen jälkeen olla jotain ihan muuta ku mitä pitäis..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:te ootte olleet ahkeria...tulkaas tänne ompelemaan tota mun pukua, kiitos...
Siis sulla on jatkuvaa sutinaa? Perskeles, mikäs on sun salaisuusAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on koko ajan keltasella....Alkuperäinen kirjoittaja cet:No niin naiset, keksikää nyt jotakin. Onko yv-laatikot täyttyny viime aikoina?
se on sutinataAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Siis sulla on jatkuvaa sutinaa? Perskeles, mikäs on sun salaisuusAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on koko ajan keltasella....Alkuperäinen kirjoittaja cet:No niin naiset, keksikää nyt jotakin. Onko yv-laatikot täyttyny viime aikoina?
Mä olen kyllä saanut kolmelta MIESpalstailijalta yv:tä tän viikonlopun aikana. Voiko pitää jo sutinana? :xmas:
Hui, keneltä kaikilta? et kai majurilta, päättömältä...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Siis sulla on jatkuvaa sutinaa? Perskeles, mikäs on sun salaisuusAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on koko ajan keltasella....Alkuperäinen kirjoittaja cet:No niin naiset, keksikää nyt jotakin. Onko yv-laatikot täyttyny viime aikoina?
Mä olen kyllä saanut kolmelta MIESpalstailijalta yv:tä tän viikonlopun aikana. Voiko pitää jo sutinana? :xmas:
Huuleni ovat sinetöidyt :xmas: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hui, keneltä kaikilta? et kai majurilta, päättömältä...
kerro, kerro, kerro-Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Huuleni ovat sinetöidyt :xmas: :xmas:
Sä oot kyllä todellinen tiedonhaluinen henkilöAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:kerro, kerro, kerro-Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Huuleni ovat sinetöidyt :xmas: :xmas:
Vaikka yv:nä
Juu, en kerro nytAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Sä oot kyllä todellinen tiedonhaluinen henkilöAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:kerro, kerro, kerro-Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Huuleni ovat sinetöidyt :xmas: :xmas:
Tottakai oon. :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Juu, en kerro nytAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Sä oot kyllä todellinen tiedonhaluinen henkilöAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:kerro, kerro, kerro-Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Huuleni ovat sinetöidyt :xmas: :xmas:
WAUUTSIWAUWAU!!!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Siis sulla on jatkuvaa sutinaa? Perskeles, mikäs on sun salaisuusAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla on koko ajan keltasella....Alkuperäinen kirjoittaja cet:No niin naiset, keksikää nyt jotakin. Onko yv-laatikot täyttyny viime aikoina?
Alkuperäinen kirjoittaja Xtina:Äiti oli lähdössä synnyttämään. Kyseli lähtiessään pieneltä pojaltaan:
"Mitä toivoisit minun sieltä tuovan?"
" Jos perse kestää niin polkuauto olis kiva ."
No sit mä poistun takavasemmalle...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kaik saap tulla, siis viksut ja vilmaattiset
Ei tartte :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:No sit mä poistun takavasemmalle...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kaik saap tulla, siis viksut ja vilmaattiset
Ootko päässyt sutasemaan sutisijoita?Alkuperäinen kirjoittaja cet:Huomenta HYVÄT sutisijat