Sitä itseäänAlkuperäinen kirjoittaja tymhä:Kärsiikö kysyä että mitä tämä sutina oikein tarkoittaa?
Sitä itseäänAlkuperäinen kirjoittaja tymhä:Kärsiikö kysyä että mitä tämä sutina oikein tarkoittaa?
OnAlkuperäinen kirjoittaja cet:No niin naiset, keksikää nyt jotakin. Onko yv-laatikot täyttyny viime aikoina?
Täällä on tosiaan tiukka fiksuussuodatin.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä ja muu jengi. Kaikki fiksut ja järkevät saa hypätä joukkoon mukaan.
Ja pisteAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Täällä on tosiaan tiukka fiksuussuodatin.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä ja muu jengi. Kaikki fiksut ja järkevät saa hypätä joukkoon mukaan.
Noup :'(Alkuperäinen kirjoittaja cet:No niin naiset, keksikää nyt jotakin. Onko yv-laatikot täyttyny viime aikoina?
Alkuperäinen kirjoittaja Xtina:Äiti oli lähdössä synnyttämään. Kyseli lähtiessään pieneltä pojaltaan:
"Mitä toivoisit minun sieltä tuovan?"
" Jos perse kestää niin polkuauto olis kiva ."
Mulla on koko ajan keltasella....Alkuperäinen kirjoittaja cet:No niin naiset, keksikää nyt jotakin. Onko yv-laatikot täyttyny viime aikoina?
Joskus saa laiskotella. =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä en ole oikeesti saanu mitään tänänn aikaseks yksi vyö valmistu muttei mitään muuta järkevää....
Minä en oo tällä uudella nikilläni saanut vielä yhtään yv:tä .Vai onkohan siellä yks?? No joo!Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Noup :'(Alkuperäinen kirjoittaja cet:No niin naiset, keksikää nyt jotakin. Onko yv-laatikot täyttyny viime aikoina?
ei nyt olis mahdollisuutta siihen....Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Joskus saa laiskotella. =)Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä en ole oikeesti saanu mitään tänänn aikaseks yksi vyö valmistu muttei mitään muuta järkevää....
Uudella? Mikäs siun ex-nikki on?Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Minä en oo tällä uudella nikilläni saanut vielä yhtään yv:tä .Vai onkohan siellä yks?? No joo!
OkAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ei nyt olis mahdollisuutta siihen....
No se on kyl vieläkin tuntemattomampi .erka olin jokin aika sitten vaik enpä oo täällä pyörinytkään kuin vasta vuoden.Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Uudella? Mikäs siun ex-nikki on?Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Minä en oo tällä uudella nikilläni saanut vielä yhtään yv:tä .Vai onkohan siellä yks?? No joo!
Myö miehen kans innostuttiin ja nyt on täykkäripohja uunissa ja tuulihattutaikina oottelemassaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä en ole oikeesti saanu mitään tänänn aikaseks yksi vyö valmistu muttei mitään muuta järkevää....
te ootte olleet ahkeria...tulkaas tänne ompelemaan tota mun pukua, kiitos...Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Myö miehen kans innostuttiin ja nyt on täykkäripohja uunissa ja tuulihattutaikina oottelemassaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä en ole oikeesti saanu mitään tänänn aikaseks yksi vyö valmistu muttei mitään muuta järkevää....
Valmiiks viikonloppua varten jos sais jotain ees aikaan..
Ja ei oo luukku kolissu..
Ok,oikeassa olet.Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:No se on kyl vieläkin tuntemattomampi .erka olin jokin aika sitten vaik enpä oo täällä pyörinytkään kuin vasta vuoden.