Mikä tytölle tuli?? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä en päässyt sutisemaan kun tyttö joutu sairaalaan....mut nyt oon messissä.... :wave:
Alkaa taas hajoilemaan, edellinen hajosi sivulle 34 tms. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mitä mitä, joko tämä ketju jumitti kun heitti ihan valkoiseksi äsken????
Nyt toimii taas...toistaiseksi! Se on varmaan tuo suuri kuvien määrä tuolla alussa et jumittaa!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkaa taas hajoilemaan, edellinen hajosi sivulle 34 tms. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Mitä mitä, joko tämä ketju jumitti kun heitti ihan valkoiseksi äsken????
Täällä paistaa aurinko. =)Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Näyttäis siltä et tästä tuleekin aurinkoinen päivä! B)
Ja toistaiseksi näyttää aika tuulettomalta...ainakin täällä. Täytyykin kohta mennä vähän ulkoilemaan.Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Täällä paistaa aurinko. =)Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Näyttäis siltä et tästä tuleekin aurinkoinen päivä! B)
Hyvä homma :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Kyllä me päästiin yöllä kotiin....tyttö oli hengittelemässä ja se sitten auttoi nopeasti ja kaikki on ok...seurailen nyt vain hänen tilaa....
:hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä olen vaan ihan väsy