Rankkaa läppää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen

Vieras
Olin tuossa äskettäin ystävän tyttären 1 v. juhlissa. Ystävällä on tämä 1.v lapsi ja toinen tulossa. Muilla kavereilla ei vieä lapsia ole. Tuttavapiirissämme on pariskunta joka on kovasti odottanut perheenlisäystä jo yli kaksi vuotta mutta ei vaan kuulu. Lisäksi olen itse mieheni kanssa odotellut plussaa jo yli vuoden (kaverit ei tästä tiedä).
No tämä lapsen äiti alkoi kovaan ääneen puhua että hänen mielestään kaikille ei ole lapsia tarkoitettu!!!! Hänen mielestään lapsettomuushoidot eivät ole oikein koska näille ihmisille ei lapsia ole tarkoitettu!!!!

Mitä mieltä olette ja mitä tällaiselle ihmiselle voisi sanoa joka tuomitsee kaikki hoidot??

Täytyy sanoa että hirveän ilkeästi sanottu tuolta ihmiseltä! Sai minut näkemään punaista,itse lapsettomuuden kokeneena.Todella ajattelematonta,sillä koskaan ei voi tietää kuka ja mistä syystä ei tule raskaaksi.Oliko tämä ihminen jonkun uskonlahkon edustaja,muuta en keksi moiselle ajatukselle..?
En voi sanoin kertoa,kuinka paljon lapsettomuus koskettaa.Ne,ketkä eivät ole lapsettomuutta kokeneet,eivät tiedä piiruakaan siitä mistä puhuvat! Itse kiitän joka ainoa päivä siitä,että saimme kaun kaivatun lapsemme hedelmöityshoidolla :heart:

No kaikille ihmisille ei ole terveyttäkään suotu ja silti heille tehdään leikkauksia ja lääkehoitoa. Onko niin että kaikkien ei vaan ole tarkoitus elää ja heitä ei pidä hoitaa? Siis tää on nyt kärjistystä kun kiukuttaa tuollaiset kaikkitietävät ihmiset.

Ymmartämättömyyttään varmaan vaan tuollaisia laukoo , vaikea on sellaisen lapsettomuuden tuskaa ymmartää joka itse tulee raskaaksi pelkästä kosketuksesta. Koita päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :whistle:

Pitää yrittää ajatella, että siinäpähän nolaa itsensä lapsellisilla ja ilkeillä kommenteillaan. Uskon kyllä että jokainen ihminen joutuu vielä elämässään vaikeiden asioide eteen, ja silloin usein tuollaiset ihmiset voivat huomata olevansa aika yksin. Koita olla kuristamatta sitä pöljää ja tyytyä paremmuuden tunteeseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 12:19 Ihmettelen kirjoitti:
Olin tuossa äskettäin ystävän tyttären 1 v. juhlissa. Ystävällä on tämä 1.v lapsi ja toinen tulossa. Muilla kavereilla ei vieä lapsia ole. Tuttavapiirissämme on pariskunta joka on kovasti odottanut perheenlisäystä jo yli kaksi vuotta mutta ei vaan kuulu. Lisäksi olen itse mieheni kanssa odotellut plussaa jo yli vuoden (kaverit ei tästä tiedä).
No tämä lapsen äiti alkoi kovaan ääneen puhua että hänen mielestään kaikille ei ole lapsia tarkoitettu!!!! Hänen mielestään lapsettomuushoidot eivät ole oikein koska näille ihmisille ei lapsia ole tarkoitettu!!!!

Mitä mieltä olette ja mitä tällaiselle ihmiselle voisi sanoa joka tuomitsee kaikki hoidot??

Täytyy sanoa että täys ääliö tämä sun "ystäväsi"!!

Yhteistyössä