Ärsyttää toi mies ihan satasella....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
No nyt se mies sit lohkas.... Olen hoitovapaalla lasten kans ja tulot on tosi pienet. Ajattelin aloittaa jumpan, kun en ole muutamaan vuoteen päässyt harrastamaan mitään. JOutuisin ostamaan jumppahousut itelleni ja sanoin miehelle että otan s-bonus tililtä rahat niihen. NO sepä metelin nosti että ne rahat on tarkoitettu yhteisiin tavaroihin ja lasten juttuihin. Jee jee, ei sit mennä jumppaan. Voi v... että kiitti vaan. Hänen mielestään kun minä olen kotona lasten kans (teen myöskin melkein kaikki kotityöt sisällä) niin minun pitää vaan yrittää elää sillä pienellä rahalla.
Tekis varmaan ihan hyvää mielenterveydenkin kannalta välillä saada omaa aikaa, minä kun olen koko ajan etenkin tän nuoremman lapsen kans.
Kerroinpahan miehelle että tämä on viimeinen kerta kun olen hoitovapaalla! Jos minä en saa edes yksiä housuja ostaa bonusrahoilla. Hän investoi äskettäin omaan harrastukseensa n. 300-400e. Että näin.<

en ymmärrä miehiä! jos perhe yhdessä perustetaan niin eikös rahatkn pitäisi olla tasapuolisesti käytettävissä? minusta ainakin! ihme ajatusmaailma useimmilla miehillä!

Aivan, että yhteisiä lapsia tässä kotona hoitelen, kun tää nuorimmainen on vielä niin pieni että ei tarvinnu vielä hoitoon mennä. Sitähän yritin miehelle sanomaan että meidän yhteisiä lapsia tässä kotona hoitelen meidän yhteisestä päätöksestä. Mut v.... kun on putkiaivot. Onneks pääsen töihin tammikuussa, olen jo muutaman kerran tässä miettinyt, että päättäiskö jo tän hoitovapaan nyt ja aloittais työt ennemmin kuin oli suunnitelmissa. Onnistuiskohan sellanen.
Pitäisköhän tehäkkin niin että en meniskään mihinkään jumppiin enkä mihinkään muuallekkaan mikä vähänkin maksaa, olisin kotona 24 hoo. Katotaan kun pinna rupee kiristymään, että mitä mieltä mies sit on. Itte se on tässä joka päivä jos ei ole töissä nii oman harrastuksen parissa.
Minua oikeesti v.... niin paljon tuo mies tällä hetkellä että ei oo tosi.

Yhteistyössä