Ä
ärsyttää
Vieras
No nyt se mies sit lohkas.... Olen hoitovapaalla lasten kans ja tulot on tosi pienet. Ajattelin aloittaa jumpan, kun en ole muutamaan vuoteen päässyt harrastamaan mitään. JOutuisin ostamaan jumppahousut itelleni ja sanoin miehelle että otan s-bonus tililtä rahat niihen. NO sepä metelin nosti että ne rahat on tarkoitettu yhteisiin tavaroihin ja lasten juttuihin. Jee jee, ei sit mennä jumppaan. Voi v... että kiitti vaan. Hänen mielestään kun minä olen kotona lasten kans (teen myöskin melkein kaikki kotityöt sisällä) niin minun pitää vaan yrittää elää sillä pienellä rahalla.
Tekis varmaan ihan hyvää mielenterveydenkin kannalta välillä saada omaa aikaa, minä kun olen koko ajan etenkin tän nuoremman lapsen kans.
Kerroinpahan miehelle että tämä on viimeinen kerta kun olen hoitovapaalla! Jos minä en saa edes yksiä housuja ostaa bonusrahoilla. Hän investoi äskettäin omaan harrastukseensa n. 300-400e. Että näin.<
Tekis varmaan ihan hyvää mielenterveydenkin kannalta välillä saada omaa aikaa, minä kun olen koko ajan etenkin tän nuoremman lapsen kans.
Kerroinpahan miehelle että tämä on viimeinen kerta kun olen hoitovapaalla! Jos minä en saa edes yksiä housuja ostaa bonusrahoilla. Hän investoi äskettäin omaan harrastukseensa n. 300-400e. Että näin.<