Alkuperäinen kirjoittaja polka:
4 ilman 5:ttä: Ei Meirami tässä miksikään silmätikuksi ole joutunut
Siitä olen samaa mieltä, että liikaa täällä kiihkoillaan niitten omien valintojen puolesta eikä useinkaan olla avoimia muille ratkaisuille. Minusta olisi mukava, jos ketju jatkuisi paremmassa ilmapiirissä. Täältä saa kuitenkin niin kivasti ideoita ja olen ainakin itse saanut ihan asiallisia ja tärkeitä vastauksia varmaan kaikilta täällä paljon kirjoittelevilta. Et tainnut nyt muuten itse lukea kovin tarkkaan. Itse vastasin ainakin nimenomaan siihen, että liukkarien alla pitää olla lattiamateriaali, jos sieltä joku betoni näkyy, mutta tavalliset kiintokalusteet ovat eri asia. Kommentoin sitä juuri siksi, koska ne ovat useinkin sitten kaksi täysin eri asiaa eli liukkari vs. tavallinen kiintokaluste. Tuskin kukaan haluaa niin, että kaapin avatessa näkyy betonilattia. Mutta nyt olisikin varmaan taas uusien juttujen aika. Ei vedetä hernettä nenään puolin jos toisinkaan. Tosin kyllähän kunnon palstailuun aina välillä pienet tappelut kuuluu
Herne ei ole nenässä eikä edes kurpitsa. Tuntuu vaan, että kaikki voima ja aika kuluu jo tässä(kin) ketjussa vänkäämiseen tyyliin:
"Meillä tämä tehdään näin"
"Miksi"
"Koska muuten siinä kävisi näin"
"No eikä kävisi, kun meillä ei tehty niin ja meille ei varmasti ikinä käy mitään"
"Kävisipä"
"Eipä kävisi"
JNE JNE
Eikä kukaan loppujen lopuksi tiedä mistä edes alun alkain ollaan "puhuttu"
Liian herkkähipiäisiä täällä on varmaan tavallaan kaikki, niin kuin Mugelle kirjoitti. Kyllähän se on tyypillistä naista, että jos minä pidän vaaleanpunaisesta, niin kaikkien muidenkin on pidettävä... Tosin pitää sen verran sanoa, että miehillä on kyllä ne omat aiheensa, mitä puolustetaan henkeen ja vereen (sori vaan Mugello), mitkä meistä naisista tuntuu ihan naurettavilta.
Ehkä tämä on ikuisuuskysymys. Tämäkin ketju muuttuisi huomattavasti rakentavammaksi jos kaikkien näkökantoja kunnioitettaisiin ja ajatuksen idea tulisi paremmin tekstistä läpi.
Ja sen Meirami kommentin kirjoitin, koska tuntuu siltä, että mitä tahansa hän kirjoittaa, se ymmärretään väärin ja jyrätään täysin.
Josko tämä riittäisi tästä... antaa ketjun jatkua ja voimia rakentamiseen kaikille! :hug: