Rakkausgallup :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä se oli menoa ihan alusta asti. Muut taivasteli meidän vauhtia, mutta kun molemmat tiedettiin että tää on nyt tässä, niin mitä sitä sitten vitkuttelemaan. Muutettiin käytännössä heti yhteen. Tai siis oli mulla oma kämppä (jossa tosin oli parikin alivuokralaista) mutta öitä ei oltu erossa varmaan ekan viikon jälkeen. Lasta alettiin yrittämään n. vuoden yhdessäolon jälkeen, kihloihin mentiin raskausaikana ja sitten naimisiin kun poikamme oli 5 kk.

Tänä syksynä on meidän 7.hääpäivä. Yhdessä ollaan siis oltu 9 vuotta. Tuntuu että suhde vaan paranee vanhetessaan ja edelleen ollaan molemmat varmoja että meidät vaan on tarkoitettu yhteen.

Ainiin: Alku oli muutenkin epäilyttävä, sillä vaihdoin lennosta 5 vuotta kestäneen parisuhteen tähän nykyiseen. Olin sinkkuna -1 päivää, eli kun ensimmäisen kerran mieheni kanssa pussailtiin, niin vasta seuraavana päivänä jätin lopullisesti entiseni.

Oltiin tapailtu ehkä kuukauden päivät kun molepien piti lähteä yökyläreissulle omien kavereiden luo eri kaupunkeihin ja kun kumpikaan ei millään olis halunnut nousta sinä aamuna sängystä lähtöä varten, alkoi tulla semmoinen fiilis, että kyllä nyt tätä tyttöä viedään ja kovaa!! Nyt naimisissa ja ihanan pulleropalleroisen onnelliset vanhemmat!! :heart:

Mies piiritti mua useamman kuukauden ahkerasti. Mulle kuitenkin pahat kielet juorusi, että tämä on kunnon raikulipoika, ja että jos hänen kanssaan jollekin alan, niin ei pidä ottaa sitten liian tosissan.
Ja nämä samaiset pahat kielet kertoio myös, että mies on jumalainen sängyssä ;) Ja pitihän se sinkkutytön käydä kokeilemassa!! :heart: Ja sille tielle jäätiin :heart: Aluksihan se oli vahvaa ihastumista, mutta muuttui melko nopeasti rakkaudeksi.

Sen ensimmäisen ja oikean kunnon kriisin jälkeen tiesin, että hän on se oikea, jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni.
Tämän kuun lopussa tulee täyteen 9v yhdessä :heart:

mies rakastui aika nopiasti. mä lämpenin kk sisällä ja siitä asti rakkaus roihunnut ja kun oppinut tuntemaan huomannnut että toinen on se sun toinen puoli.
yhdessä oloa tulee tänä vuonna 9v. :heart:

Tiesin heti, kun näin miehen ekaa kertaa, että tuo on mulle se oikea kumppani. Sitä en tiedä, miksi sellainen olo tuli :whistle:
Ekalla tapaamisella pidettiin vain silmäpeliä, ei puhuttu mitään (olin kaverin kanssa ja mies kaveriporukkansa kanssa). Meidät erotti useampi sata kilometriä silloin. Mä olin onkimassa selville miehen puhelinnroa ja vastaavasti mies oli onkimassa selville mun puhelinnroa...mies sitten myöhemmin soitti ja juteltiin aika tovi ja sovittiin, että treffataan viikonloppuna Helsingissä hotellissa :whistle: Siitä meidän hotelliviikonlopusta se sitten lähti... :saint: :whistle: :D Tapaamisesta 6kk jälkeen kihloihin, vuoden päästä naimisiin (nyt 4v avioissa) ja kolme ihanaa ja kaunista lasta siunaantunut :heart:

Yhteistyössä