Miten sinua on kosittu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ]en
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensimmäinen mies kosi sinä iltana jona tavattiin ekaa kertaa.
Noin puolitoista vuotta myöhemmin mentiin naimisiin ja liitto kesti 19 vuotta, kunnes kuolema erottti.

Nykyinen mies kosi sairaalassa missä olin syöpähoidossa.
Piteli hellästi hiuksia kasassa samalla kun oksensin ja siihen romanttiseen hetkeen sitten kysyi, että menisinkö naimisiin kanssaan.
Minä mielestäni sanoin "YÖK!", mutta mies kuuli jotta kyllä ja autettuaan minut takaisin sänkyyn, soitti vanhemmilleen, lapsilleni ja muille läheisille, jotta "Menemme naimisiin."

Paria kuukautta myöhemmin kävimme sitten maistraatissa.
:)

Mentiin kihloihin rapiat viiden vuoden seurustelun jälkeen, ensin mies kysyi, että mentäiskö kihloihin. Kiusottelin miestä myöhemmin, että hänhän on "vaan" pyytänyt mua kihloihin, että milloinkas se kunnon kosinta tulee. No, tulihan se, mies tuli suklaarasian ja ruusukimpun kanssa töistä, polvistui ja kosi oikein kunnolla. Hasuu, mutta, ah, niin ihana!

Oltiin seurusteltu viikkoa yli vuosi ja oltiin menossa tekemään kauppakirjoja ensimmäisestä yhteisestä asunosta ja pankin eteisessä (juu luitte oikein PANKIN ETEISESSÄ) mies polvistuu ja kysyy tulisinko hänen vaimokseen.
Puoli vuotta myöhemmin meidät vihittiin.

Mies vei minut soutelemaan järvelle, ja siinä kun katseltiin auringonlaskua, kosi :)

Muoks, unohdin nuo muut kysymykset. Ei juhlittu kihlajaisia, shampanjat juotiin miehen vanhempien kanssa myöhemmin. Kihlossa oltiin 9kk ennen häitä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ]en;24015270:
Tai miten sinä olet kosinut?
Juhlitteko kihlajaisia?
Kauanko olitte kihloissa, kunnes menitte naimisiin?
Kertokaahan : )

Mies kosi nukkumaan tullessaan ja kietoen kätensä ympärilleni kysyen, milloin olisi sopiva ajankohta häille? Minä sitten kerroin ehdotukseni, joka sopi miehelle.
Kihloissa olimme vuoden, kihlajaisia ei juhlittu, ei käynyt edes mielessä että olisi tapana.

Asia on ilmeisesti sinulle ajankohtainen kun kyselet? :D

Syyskuisena sunnuntaina aamukahvin jälkeen pötköttelimme sängyssä ja katselimme tv:tä. Mies kysyi kesken kaiken, että mentäiskö naimisiin. Siinä remonttireiskan hölöttäessä tautalla taisin vastata kyllä. Koskaan en saa tietää olisiko liitto kestänyt, sillä mieheni kuoli jo ennen ensimmäistä hääpäivää.

Köllöteltiin sohvalla ja mies tuumi, että mitä sanot jos mentäis kihloihin =) Oltiin siinä vaiheessa oltu pari kk yhdessä. Molempien kotona käytiin kahvilla, ei sen suurempia kihlajaisia ollut =)
Sitten 4kk päästä olivat häät. Hääaamuna tuli mieheltä viesti: "menisitkö kanssani tänään naimisiin?" :heart:

Kihloissa oltiin 6v ennen kuin mentiin naimisiin, oltiin mökillä ja lähdettiin soutelemaan. Minä kysyin mieheltä että mennäänkö naimisiin ja kun vastausta ei kuulunut, niin ilmoitin miehelle että kirkko on varattu ja naimisissa ollaan :D

On juu ajankohtaista. Kävimme ostamassa sormukset yhdessä ja odotan miehen kosintaa : D Halusin itse valita sormukseni ja halusin myös, että saan sormuksen samantien sormeen kun mies kosii : )

Suihkussa kesken hötsyntötsyneitten. Toisella yrityksellä tärppäsi, ja suostuin morsiameksi. Romanttisesti toisen polven varassa ko istuin tuolilla itkemässä kaajuttuani ja harmittelin verisiä polvia. Mies putsas haavat ja laastaroi minut ja puhu niin kauniita sanoja, leperteli ja ties mitä :D

Lähes kaksi vuotta seurusteltiin ja yhtenä iltana hänen asunnossaan vietettiin iltaa ja mies polvistui ja sanoi " rakastan sinua,olet oikea nainen ja elämänkumppani minulle,haluan viettää loppuelämän sinun kanssa,mennäänkö naimisiin? "
Ostettiin kihlat ja juhlittiin kahestaan kuohuviinillä ja suklaalla :D.Kihloissa oltiin 5kk ennen naimisiinmenoa.

Yhteistyössä