K
kateutta ympärillä
Vieras
Kertokaapa, mistä tiedätte jonkun olevan sinulle/teille kateellisia? Miten se ilmenee? Käytös? Puheet? Muuta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiedän että serkkuni on kateellinen, sillä hänen äitinsä ja hän saivat pojat lyhyellä aikavälillä ja pian sen jälkeen sain tytön, joka on mummomme suosikki. En ole mitenkään pyrkinyt tähän tilanteeseen, mutta mummoni on aina suosinut minua, kun on pienestä pitäen saanut hoitaa ja täten sitten suosii lastanikin. Kyse siis ei ole mitenkään rahallisesta, mummoni on hyvin pienituloinen, mutta soittelee meille eniten ja pyytää kylään yms. Asuttiin aiemmin lähempänä ja oltiin monta kertaa viikossa kylässä, serkku ei kuulemma paljon vieraile.
En sinänsä, tilanne itseasiassa on enemminkin vähän kiusallinen. Toi tilanne on lähtenyt ihan mummon ja sen yhden tyttären väleistä jotka on vaikuttanut sitten lastenlasten hoitoon yms ja täten tädin lapset on jääneet vähemmälle huomiolle ja oman äitini enemmälle, koska ollaan vietytty mummomme kanssa eniten aikaa. Niillä on ikuisuusriitoja menossa. Eniten sen ehkä huomaa siinä, että lapseni on ainut, jolle mummo antaa syntymäpäivälahjan. Jotain pientä, mutta kuitenkin. Meidän lasta näkee edelleen eniten, vaikka asutaan 150 kilsan päässä, serkku bussimatkan. Serkku vaan ei koskaan käy, mutta ilmaisee silti selkeästi tyytymättömyyttään jos me käydään.
En sinänsä, tilanne itseasiassa on enemminkin vähän kiusallinen. Toi tilanne on lähtenyt ihan mummon ja sen yhden tyttären väleistä jotka on vaikuttanut sitten lastenlasten hoitoon yms ja täten tädin lapset on jääneet vähemmälle huomiolle ja oman äitini enemmälle, koska ollaan vietytty mummomme kanssa eniten aikaa. Niillä on ikuisuusriitoja menossa. Eniten sen ehkä huomaa siinä, että lapseni on ainut, jolle mummo antaa syntymäpäivälahjan. Jotain pientä, mutta kuitenkin. Meidän lasta näkee edelleen eniten, vaikka asutaan 150 kilsan päässä, serkku bussimatkan. Serkku vaan ei koskaan käy, mutta ilmaisee silti selkeästi tyytymättömyyttään jos me käydään.
miettinyt, onko yksi hyvä ystäväni mulle kateellinen, koska Facebookissa hän ei KOSKAAN tykkää päivityksistäni tai kuvistani, vaikka tiedän hänen muuten olevan aktiivinen fb.n käyttäjä ja tykkää ja kommentoi kyllä muille. Toki muitakin merkkejä on ilmassa mutta tuo joskus ihmetyttää. Ja hän ei tykkää edes kummilapseensa liittyvistä asioista tai kuvista (siis minun laspseni).
Mitä mieltä olette? Ja kyllä - itse kyllä tykkään hänen päivityksistään ja kuvistaan, mutten kohta enää jaksa.