E
ei enää
Vieras
Tilanne tämä:Aloitin seurustella päätä pahkaa vanhemman miehen kanssa juuri kun kipeä ex suhde oli päättynyt.Tulin heti raskaaksi josta olin hyvin onnellinen ja niin oli miehenikin.Ongelma oli vain se etten edes tuntenut kunnolla miestäni.Ja niin se luonne sitten pikkuhiljaa selvisi minulle:miehelläni on mielenterveydellisiä ongelmia
Olin havainnut jotain jo aikaisemmin mutta kielsin sen itseltäni,olinhan läytänyt elämäni miehen ja vauvakin tulossa.Aloimme riitelemään enemmän päivä päivältä.Ensin mieheni oli toosi ystävällinen ja kiltti sukulaisille ja ystävilleni mutta lopulta kaikki riitaantuivat hänen kanssaan jostain asiasta.No nyt kaikki tietävät hänen luonteen ja ovat tavallaan minun takiani hänet hyväksyneet :/ Sitten tein elämäni suurimman mokan:menin hänen kanssaan naimisiin,Ja en tiedä miksi.Kuvittelin että kaikki kääntyy parhain päin :/ Mutta tajusin että tunteeni ovat kuolleet.Sairastuin itse tautiin jossa menetin hiukset päästäni kun stressasin niin paljon mieheni takia ja stressaan edelleen.Nyt sitten kun mielessäni olen tätä eroa pohtinut(ollaan oltu naimisissa vasta puoli vuotta)niin tein testin ja tulos positiivinen.Meidän seksielämä naimisiinmenon jälkeen oli tasan yksi kerta ja siinä siis tulos.Olen onnellinen toisesta vauvasta mutten enää jaksa tätä elämää mieheni kanssa.Ja nyt ihan lähiaikoina silmäni ovat avautuneet että maailmassa on myös NORMAALEJA miehiä ja ettei kaikkien kanssa tarvitse olla niin vaikeaa.Pieni ihastuskin minulla on ja olen alkanut unelmoimaan millaista olisi elämä hänen kanssaan..Ja täytyy nyt selventää että miehessäni on myös hyviä puolia esim
itää perheestä huolta,ruokaa on laskut maksaaym.Mutta se ei enää riitä minulle
Olen todella masentunut ja pienen poikani hoitaminen ottaa voimille kun en pysty enää nukkumaan vaan valvon ja mietin ja pelkään ettei mieheni kestäisi eroa (hänellä takana epäonnistunut avioliitto ja lapsia) vaan sekoaisi lopullisesti :'( En tiedä miksi edes kirjoitin tänne,kaipa haluaisin kuulla onko joku muukin selviytynyt tällaisesta?kiitos jos joku jaksoi lukea tämän