T
TheUnforgiven
Vieras
mulla ois puolukoita tossa ja meinasin että tekisin elämäni ekan vispipuuron...sanokaas helppo ja hyvä ohje..sais tuo pikkutyttönen herkkua
ja mie kans
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miia:Mannapaketin kyljessä tosiaan ihan hyvä ohje. Mutta kannattaa oikeesti jäähdyttää se puuro hyvin, ennen vispaamista, että vispaantuu hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miia:Mannapaketin kyljessä tosiaan ihan hyvä ohje. Mutta kannattaa oikeesti jäähdyttää se puuro hyvin, ennen vispaamista, että vispaantuu hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Riippuu:Haluatko täyden hyödyn terveellisyydestä, vai vaan herkutella?
Joko puolukat survottuna kaikkinensa ja täysjyvämannaan tai sit keität ensin mehun. Muistaakseni litraan 1,25 dl mannaryynejä. Ei tarvii keittää, kun reilu 5 min. Vatkaat jäähtyneenä.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:siis nuo puolukat laitetaan ihan sellasinaan vai.. :ashamed: :ashamed: mä en oikeesti ole leipuri
Alkuperäinen kirjoittaja Faerie pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:siis nuo puolukat laitetaan ihan sellasinaan vai.. :ashamed: :ashamed: mä en oikeesti ole leipuri
Jos haluat mahdollisimman sileää, niin soseuta puolukat sauvasekoittimella.