Rakentaminen ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mileko32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mileko32

Vieras
Plussasin yllätyksellisesti eilen, mukavaa kyllä. Mutta rakentaminen alkaa keväällä ja päättynee juuri la:n kynnyksellä. Miten rakentamishässäkän jaksaa, puhumattakaan muutosta viimeisillään tai juuri laitokselta kotiutuneena? Varsinkin kun on jo 3 lasta ennestään :\|

Minusta kannattaa ainakin jättää turha huolehtiminen pois. Ite annoin miehen tehä kaikki alkuvaiheen päätökset ja tilaukset(esim.lämmityksen valinta ja rakennustarpeet).Tietenki multa mielipiteitä kysyttiin, mutta en alkanu turhaa säätämään.Siinä vaiheessa kun vauva oli vasta syntyny, ei mulla kiinnostanu koko rakennus ja sisutaminen ollenkaan,pakko oli kuitenki alkaa tilaan sisustus tavaraa.Nyt kun meillä alkaa oleen muutto edessä ja pienin lapsista on 4kk(raskaus "kaukana" takana) voin sanoa, että ollaan kyllä saatu rakentamisesta tarpeeksi.Rasittavinta on ollu kaikenmaailman materiaalien hankinta ja päättäminen kaapeista yms. Mutta eiköhän se palkita, kun pääsee asumaan uuteen kotiin!Kannattaa hankkia kaikki sisustustavara(lattiat, tapetitjne.)samasta paikasta.Säästää rahaa ja hermoja.Paljon tekisin nyt toisin eli helpommin :p Toivotaan mieheltä pitkää pinnaa jos raskaana olevan naisen kanssa rakentaa :laugh:

ps.Monet pelotteli mua sillä, että raskainta on se, kun mies on rakennusaikana niin vähän kotona.Varmaan pitää paikkansa,mut minä en siinä oo huomannu ongelmaa, kun olin jo tottunu siihen aikasemmin, ku miehellä on tavallaan kaks työtä ja se on muutenki paljon iltoja pois.

Yhteistyössä