Rakenneultrasta

Tänään olin rakenneultrassa ja sanoivat eittei kykene aivan kaikkea näkemään. Esim. napanuoran suonia ja vauvan suuria suonia eivät saaneet laskettua ja munuaisen mittaaminen oli epätarkkaa. Joten nyt sain ajan lääkärille tarkempaan ultraan kahden viikon kuluttua.
Kuinka yleistä tällainen on?
Hoitajat kyllä vakuuttivat, että kaikki on kunnossa, mutta kuitenkin jäi epäilevä olo. :/
 
Itse olin tästä toisesta rakenneultrassa tasan rv 19+0 ja kaiken muun lääkäri näki ihan hyvin paitsi sydämen....antoi kontrolliajan kolmen viikon päähän, mut koitettiin jo viime keskiviikkona eli rv 21+0 ja nyt näkyi kaikki hyvin! Eikä mitään ihmeellistä siis näkynyt. Vauva oli vain sen verran pieni ja näkyvyys huono eli vauva vallan huonoissa asennoissa, että lääkäri halus varmistaa asiat. Eihän se voinu sanoa, että kaikki on hyvin, kun ei kerta ekalla kerralla nähnyt. Hyvä vaan, kun tarkistavat :)

Paljonko sulla viikkoja ekassa yrityksessä?
 
Missä teillä on nuo ultrat tehty, kun noin huonosti näkyvät?

Se noissa ilmaisissa ultrissa on, että monissa paikoissa ne tehdään neuvolan yhteydessä huonoilla ultrilla eri asia, jos pääsee poilille, siellä on vähän tarkemmat ultrat.

Meillä ultrataan neuvolassa joka kerta, mutta kyllä sillä ultralla olis melko epävarmaa rakenteita tulkita, se onkin varmaan syy, etteivät ultria tarjoa, tosin voisivat ne Kysiltä ostaa.

Itse kävin esikoiselta ja käyn nytkin np- ja rakennenultrissa 4d-ultrassa. Jo np-ultrassa näkyi kuulemma virtsarakko ja munuaiset hyvin, sydän ja aivot heikommin.
 

Yhteistyössä