Rakastunut toiseen mieheen.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maalaismamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maalaismamma

Vieras
Pyydän vilpittömiä fiksuja vastauksia. Kiitos :)

Eli Mies johon olen rakastunut on itse varattu, kuin myös minä.. meillä ei ole mennyt aikoihin hyvin, koska mieheni ei osaa arvostaa minua, ei huomioi tms.
Tulen hyvin toimeen tämän ihastukseni kanssa, olemme tavanneet opiskelun merkeissä... Eilen kerroin hänelle että minulla on tunteita häntä kohtaan.. siis laiteltiin tekstareita.

Kysyin et onko normaalia että ajattelen sitä jokapäivä ja paljon.. Vastaili että kyllä hän sen on huomannu ja aavistanu jo kauan sitten. Oli otettu siitä, ja sanoi et hänen mielest se on ihan jees.
Oisko pitäny olla hiljaa... ja jättää sanomatta.
Mulle ei oo ikinä käyny näin.. koskaan en oo pettäny tms. Mun tunteet vaan on niin vahvat etten mahda sille mitään..

Help me

Ihan sama kumman tunteet on vahvemmat mutten suosittele mitään lähempää juttua omakohtaisen kokemuksen perusteella. Luultavasti mies vaan haluaa pesää eikä mitään muuta. Jos hänellä ei siis ole mitään sen kummempia radikaaleja ongelmia suhteessaan ja etsi tositarkoituksella uutta puolisoa itselleen. Monilla miehillä kun ei kauaa nokka tuhise kun on jo uusi heila kainalossa..

Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu:
Paneminen auttaa aina. Kannattaa käydä naimassa ja sitten mietti jos oli hyvä, jatkoa, mutta jo surkee, palaat muina miehinä miehes luo.

Näin kannattaa tehdä.
Älä nyt enää tekstittele. Voi näyttää viestit vaimolleen ja yhdessä naureskelevat.

Minä kyllä kokeilisin miltä seksi tuntuu ja sitten vasta tekisin päätökset jatkon suhteen niin salasuhteessa kuin liitossakin. Mitä jos liiton lopettaa, mutta seksi ei sujukaan uuden kanssa? Kyllä sitten vituttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja seksiä:
Minä kyllä kokeilisin miltä seksi tuntuu ja sitten vasta tekisin päätökset jatkon suhteen niin salasuhteessa kuin liitossakin. Mitä jos liiton lopettaa, mutta seksi ei sujukaan uuden kanssa? Kyllä sitten vituttaa!

No ei j...lauta, kyllä on mammoilla taas moraali ihan just kohdallaan. On se outoa s....tana, kun monestakin asiasta moralisoidaan, syyllistetään ja mollataan muita äitejä, mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja täh:

No ei j...lauta, kyllä on mammoilla taas moraali ihan just kohdallaan. On se outoa s....tana, kun monestakin asiasta moralisoidaan, syyllistetään ja mollataan muita äitejä, mutta...

kuka ny huonoa seksiä haluais :saint:

Mitä sä nyt selität?

Miksi jättää parisuhde jonkun "ihastumisen" takia heti, ilman että on testannut miten se toinen suhte oikeasti toimii sängyssä?

Se ei satu, mitä ei tiedä. Jos pettämistä pidät pahana, sitähän tapahtuu koko ajan ja kaikkialla. Ei suinpäin kannata tehdä isoja päätöksiä, jos ei ole edes seksiä harrastanut, on se sen verran tärkeä juttu.

Mitä sä nyt selität?

Miksi jättää parisuhde jonkun "ihastumisen" takia heti, ilman että on testannut miten se toinen suhte oikeasti toimii sängyssä?

Se ei satu, mitä ei tiedä. Jos pettämistä pidät pahana, sitähän tapahtuu koko ajan ja kaikkialla. Ei suinpäin kannata tehdä isoja päätöksiä, jos ei ole edes seksiä harrastanut, on se sen verran tärkeä juttu.

Täytyypä vain toivoa, että miehesikin käy testaamassa...

Mitä sä nyt selität?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paneminen auttaa aina. Kannattaa käydä naimassa ja sitten mietti jos oli hyvä, jatkoa, mutta jo surkee, palaat muina miehinä miehes luo.

Näin kannattaa tehdä.
Älä nyt enää tekstittele. Voi näyttää viestit vaimolleen ja yhdessä naureskelevat.

Näin juuri! nimimerkillä kokemusta on ihan tältä viikolta!!

Alkuperäinen kirjoittaja niin no:

Mitä sä nyt selität?

No miksei kävisi, jos sellainen tilanne tulee eteen? Tuskin se kiihkeämpää kumppania kuitenkaan löytää. Mutta jos siltä tuntuu että panettaa, ni se on vaan pano ja mitä sitten?

Itselläni on jokseenkin sama tilanne. Mun ja "toisen" välillä ei oo tapahtunut mitään, ainakaan sellaista mistä tulisi omatunnon tuskia. Mä en ole kertonut fiiliksistäni sille toiselle ja tuskin tulen kertomaankaan. Eli _yritän_ unohtaa hänet ja jatkaa onnetonta liittoani nykyisen mieheni kanssa. Tai sitten eroan, elän jonkin aikaa yksin ja sitten vasta sotkeennun tähän ihastukseeni.

Tää kaikki olisi niin paljon helpompaa, jos nää fiilikset olisi vain yksipuolisia. Siis mun puolelta. Minulla on vahva epäilys, että tätä toisella on myös kiinnostus herännyt... Ja tää "toinen" on siis sinkku.

Mä en ole todellakaan paras moraalisoimaan tässä omassa tilanteessani, mutta jos olisin ap, niin en sotkeentuisi varattuun mieheen.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näin kannattaa tehdä.

Näin juuri! nimimerkillä kokemusta on ihan tältä viikolta!!

Kiitos.
En kyllä usko että näyttää viestejä muijalleen, koska on itsekin puhunut minulle sellaisia asioita mikä ei soveliasta varatulla miehellä.... eli jos se alkaa likaista peliä pelaamaan.. niin mullakin on ässä hihassa...
Luulen että hän on kiinnostunut musta kyllä, koska puhuu niin kuin olisi sinkku.. mitä ihmettelen.. :O

En oo sänkyyn hyppäämässä kyseisen tyypin kanssa tai mitään radikaaleja tekemään... Vahvat tunteet on, ja oishan se viisasta varmaan unohtaa nää tunteet.. mutta olemme läheisiä ja tulemme hyvin juttuun.. opiskelemme samalla kurssilla, joten en jätä kurssia kesken tämän miehen takia... =/

En ole rikkomassa mitään... olenhan itse naimisissa, mutta vain fyysisesti..
Mutta mitä itse asiaa pohdin, niin ei hänkään onnelliselta vaikuta koska puhuu mun kans sellasii juttui et huh heijjaa vaan... Turha esittää senkään mitään siveyden sipulia.

Alkuperäinen kirjoittaja maalaismamma:
En oo sänkyyn hyppäämässä kyseisen tyypin kanssa tai mitään radikaaleja tekemään... Vahvat tunteet on, ja oishan se viisasta varmaan unohtaa nää tunteet.. mutta olemme läheisiä ja tulemme hyvin juttuun.. opiskelemme samalla kurssilla, joten en jätä kurssia kesken tämän miehen takia... =/

En ole rikkomassa mitään... olenhan itse naimisissa, mutta vain fyysisesti..
Mutta mitä itse asiaa pohdin, niin ei hänkään onnelliselta vaikuta koska puhuu mun kans sellasii juttui et huh heijjaa vaan... Turha esittää senkään mitään siveyden sipulia.

Kuis on opiskelukurssit sujuneet?
Eli mikä tilanne nyt?

Meillä taas semmonen tilanne, että eron partaalla ollaan keikuttu jo pidemmän aikaa.. Olen tavannut miehen johon olen ihastunut. Mitään ei ole tapahtunut. Itse ajattelen näin, että ensin pitää selvittää tämä tilanne missä konkreettisesti ollaan ja selvittää että jatketaanko vai ei, ja sitten vasta suunnitella tulevaa.. kahta suhdetta ei kannata ajatellakaan, siitä ei tuu kuin mielipahaa kaikille...

Yhteistyössä