N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 15:29 YÄK kirjoitti:HYYI!! :headwall: aika järkyttävää!!!! piilevää lesboutta,ainakin biitä..ei kukaan hetero rakastu samaan sukupuoleen! hyi hitto!! toki haaveilla saatte mistä haluatte mutta jos nyt kuitenkin jätät sen gynen rauhaan etkä rupee mitenkään ahistelemaan sitä!! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 15:29 YÄK kirjoitti:HYYI!! :headwall: aika järkyttävää!!!! piilevää lesboutta,ainakin biitä..ei kukaan hetero rakastu samaan sukupuoleen! hyi hitto!! toki haaveilla saatte mistä haluatte mutta jos nyt kuitenkin jätät sen gynen rauhaan etkä rupee mitenkään ahistelemaan sitä!! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 10:39 dodo kirjoitti:Mä uskon, että mitä voimakkaammin reagoi tälläsiin juttuihin ja nostaa numeroo niiden vastustamisesta, sitä enemmän pelkää itsessään näitä piirteitä ja yrittää epätoivoisesti kieltää ne. Mulla ei oo oikeutta sanoo kellekkään onko oikein vai väärin haaveilla/rakastua samaan sukupuoleen. Ja sellainen ei mua häiritse, vaikka tietäisinkin jonkun olevan niin suuntautunut. Mun ei tarvi yäkkäillä, koska pystyn pitää näppini erossa ja kieltäytymään jos joku mua yrittää. Siksi saavat kaikki kukat kukkia.