Rakastuin mun gynekologiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susseli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan se kiva kun on fantasioita tämän välillä niin tylsän arjenkeskellä. ;) Eikä sillä ole mitään väliä kummasta sukupuolesta fantasioi.Ne jotka sitä ei hyväksy,niillä ei ole mielikuvitusta ja he ovat monesti siitä kateellisia.
Minullakin on fantasia naapurin miehestä.Piristää mukavasti päivää kun joku saa sydämen läpättämään..
Kyllä tämän unelman ohessa kerkiää oman miehen ja lapset hoitamaan.Hyvin tulee hoidettuakin kun on muutakin elämää josta sitä voimaa ammentaa. =)
Ei se unelma naisestakaan vieras ole.Unelmoidahan saa.Ei se ole keltään pois.Vaikka se ei olisi pelkkä unelma.Ei bi seksuaalisuus ole rikos.Eikä mitenkään väärin.Et ole ainoa maailmassa. :)
Joten unelmoidaan vaan rauhassa! :heart:

HYYI!! :headwall: aika järkyttävää!!!! piilevää lesboutta,ainakin biitä..ei kukaan hetero rakastu samaan sukupuoleen! hyi hitto!! toki haaveilla saatte mistä haluatte mutta jos nyt kuitenkin jätät sen gynen rauhaan etkä rupee mitenkään ahistelemaan sitä!! :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 15:29 YÄK kirjoitti:
HYYI!! :headwall: aika järkyttävää!!!! piilevää lesboutta,ainakin biitä..ei kukaan hetero rakastu samaan sukupuoleen! hyi hitto!! toki haaveilla saatte mistä haluatte mutta jos nyt kuitenkin jätät sen gynen rauhaan etkä rupee mitenkään ahistelemaan sitä!! :headwall:

No en tietenkään rupea. En taida enää mennä sen vastaanotolle. Kun se on niiiiin ihana. Vaihdan lääkäriä.

Mitäpäs jos seuraava gyne onkin aivan ihana mies lääkäri? ;) Kuins sitten käy?Paljon on nuoria hyvännäkösiä miehiä sillä alalla.Miks ei vanhojakin..Vai meinaatko käydä koko kaupungin lääkärit läpi?Onhan se kuitenkin kiva jos niinkin ikävä asia kun gynegologilla käynti on miellyttävää! :)
Mä olen luullut jo et bi:sset ja Lesbot on jo arkipäivää.Mä en niistä jaksa yökkäillä sen enempää kun esim.rumista ja tyhmistä ihmisistä.Kaikilla kuitenkin on ongelmansa! B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2006 klo 15:29 YÄK kirjoitti:

Sulle yäk ! senkin sormen heristelijä. Eihän Susseli ole aikonut millään lailla ahdistella vaan yrittää päästä eroon tuntemuksistaan. Paraskin neuvoja, yäk olet itte.

Mä uskon, että mitä voimakkaammin reagoi tälläsiin juttuihin ja nostaa numeroo niiden vastustamisesta, sitä enemmän pelkää itsessään näitä piirteitä ja yrittää epätoivoisesti kieltää ne. Mulla ei oo oikeutta sanoo kellekkään onko oikein vai väärin haaveilla/rakastua samaan sukupuoleen. Ja sellainen ei mua häiritse, vaikka tietäisinkin jonkun olevan niin suuntautunut. Mun ei tarvi yäkkäillä, koska pystyn pitää näppini erossa ja kieltäytymään jos joku mua yrittää. Siksi saavat kaikki kukat kukkia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 10:39 dodo kirjoitti:
Mä uskon, että mitä voimakkaammin reagoi tälläsiin juttuihin ja nostaa numeroo niiden vastustamisesta, sitä enemmän pelkää itsessään näitä piirteitä ja yrittää epätoivoisesti kieltää ne. Mulla ei oo oikeutta sanoo kellekkään onko oikein vai väärin haaveilla/rakastua samaan sukupuoleen. Ja sellainen ei mua häiritse, vaikka tietäisinkin jonkun olevan niin suuntautunut. Mun ei tarvi yäkkäillä, koska pystyn pitää näppini erossa ja kieltäytymään jos joku mua yrittää. Siksi saavat kaikki kukat kukkia.

Dodon kanssa samoilla linjoilla. Yrittäkää hyväksyä erilaisuus. etteköt te ookkaan aikuisia ihmisiä? Miten teistä on lapsia kasvattamaan jos jonkun muun erilaisuus antaa oikeuden nimiellä ja yökitellä?

Yhteistyössä