Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 20:30 Susseli kirjoitti:Mistä niitä lespopuikkoja saa?
Mistä nää tiedät että jätin lääkkeet väliin?
Heko heko.
Ei ku ihan tosi. En ole lesbo, mutta mun gynekologi on niin ihana. Seksikäs nainen. Hänellä on ihana vyötärö ja upeat vaaleat hiukset. Aina nätisti meikattu. Säteilevä hymy. Järkytys tää on mulle itellekin. Toivunko tästä? En saa häntä mielestäin.
Hän muistaa minut, vaikka olen käynyt vasta vuoden sisään viidesti. Hän juttelee minulle niin kuin todella välittäisi. Kysyy mitä minulle kuuluu ja kuinka menee. Ja kun asetun pöydälle hän aina koskettaa varovasti nilkkaani. Silleen asettaen kätensä nilkan päälle. Se saa mut rentoutumaan. Sitten hän sanoo huomaavaisesti että "nyt minä tutkin sinut" ja liuttaa sormensa sisäl...aahh... kaikki tuntuu niin hyvältä.
Ja ennen Häntä oli yhtä kärsimystä joka käynti.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 20:30 Susseli kirjoitti:Hän muistaa minut, vaikka olen käynyt vasta vuoden sisään viidesti. Hän juttelee minulle niin kuin todella välittäisi. Kysyy mitä minulle kuuluu ja kuinka menee.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 21:12 heh kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 20:30 Susseli kirjoitti:Hän muistaa minut, vaikka olen käynyt vasta vuoden sisään viidesti. Hän juttelee minulle niin kuin todella välittäisi. Kysyy mitä minulle kuuluu ja kuinka menee.
hehhee, että kummallinen lääkäri, jos noin harvoin vierailevan tähden muistaa??Vain viidesti vuodessa...
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 20:57 Teena B kirjoitti:Susseli, kerro lisää!
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 21:12 heh kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 20:30 Susseli kirjoitti:Hän muistaa minut, vaikka olen käynyt vasta vuoden sisään viidesti. Hän juttelee minulle niin kuin todella välittäisi. Kysyy mitä minulle kuuluu ja kuinka menee.
hehhee, että kummallinen lääkäri, jos noin harvoin vierailevan tähden muistaa??Vain viidesti vuodessa...
Ai etkö sä enää olekkaan raskaana,niinkuin tuossa ylempänä väititAlkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 22:03 Susseli kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 21:12 heh kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 20:30 Susseli kirjoitti:Hän muistaa minut, vaikka olen käynyt vasta vuoden sisään viidesti. Hän juttelee minulle niin kuin todella välittäisi. Kysyy mitä minulle kuuluu ja kuinka menee.
Vastaan heh-nimimerkille että kävin pari kertaa ennen synnytystä, jälkitarkastuksessa ja nyt kaks kertaa sen jälkeen. = 5 kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 11:13 Piikkuli80 kirjoitti:yäk mua rupes oksettaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 14:26 Tota kirjoitti:Susseli, jos oot ihan tosissas, niin mitä jos antaisit asian vaan olla?? Sulla kuitenkin on se lapsi ja toinen tulossa, joiden takia ois varmaan ihan fiksua nauttia siitä omasta perhe-elämästä. Raskaus voi sekoittaa nuo hormoonit oikeesti aika pahastikkin, exät on tuttuja ainakin mun unissani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 20:30 Susseli kirjoitti:Mistä niitä lespopuikkoja saa?
Mistä nää tiedät että jätin lääkkeet väliin?
Heko heko.
Ei ku ihan tosi. En ole lesbo, mutta mun gynekologi on niin ihana. Seksikäs nainen. Hänellä on ihana vyötärö ja upeat vaaleat hiukset. Aina nätisti meikattu. Säteilevä hymy. Järkytys tää on mulle itellekin. Toivunko tästä? En saa häntä mielestäin.
Hän muistaa minut, vaikka olen käynyt vasta vuoden sisään viidesti. Hän juttelee minulle niin kuin todella välittäisi. Kysyy mitä minulle kuuluu ja kuinka menee. Ja kun asetun pöydälle hän aina koskettaa varovasti nilkkaani. Silleen asettaen kätensä nilkan päälle. Se saa mut rentoutumaan. Sitten hän sanoo huomaavaisesti että "nyt minä tutkin sinut" ja liuttaa sormensa sisäl...aahh... kaikki tuntuu niin hyvältä.
Ja ennen Häntä oli yhtä kärsimystä joka käynti.