Rakastuin mun gynekologiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susseli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos näkisitte meidän synnärin lääkärin, niin oksat pois ja jalat alta =)
Siis sellainen namu, että kun sen vaikka koristeeksi saisi..
Ei ole suomalaista alkuperää ja niin komea että jotta kun.. :kieh:

No en silti vaihtaisi omaani pois ;)

Mistä niitä lespopuikkoja saa?
Mistä nää tiedät että jätin lääkkeet väliin?
Heko heko.

Ei ku ihan tosi. En ole lesbo, mutta mun gynekologi on niin ihana. Seksikäs nainen. Hänellä on ihana vyötärö ja upeat vaaleat hiukset. Aina nätisti meikattu. Säteilevä hymy. Järkytys tää on mulle itellekin. Toivunko tästä? En saa häntä mielestäin.
Hän muistaa minut, vaikka olen käynyt vasta vuoden sisään viidesti. Hän juttelee minulle niin kuin todella välittäisi. Kysyy mitä minulle kuuluu ja kuinka menee. Ja kun asetun pöydälle hän aina koskettaa varovasti nilkkaani. Silleen asettaen kätensä nilkan päälle. Se saa mut rentoutumaan. Sitten hän sanoo huomaavaisesti että "nyt minä tutkin sinut" ja liuttaa sormensa sisäl...aahh... kaikki tuntuu niin hyvältä.

Ja ennen Häntä oli yhtä kärsimystä joka käynti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 20:30 Susseli kirjoitti:
Heko heko.

Ei ku ihan tosi. En ole lesbo, mutta mun gynekologi on niin ihana. Seksikäs nainen. Hänellä on ihana vyötärö ja upeat vaaleat hiukset. Aina nätisti meikattu. Säteilevä hymy. Järkytys tää on mulle itellekin. Toivunko tästä? En saa häntä mielestäin.
Hän muistaa minut, vaikka olen käynyt vasta vuoden sisään viidesti. Hän juttelee minulle niin kuin todella välittäisi. Kysyy mitä minulle kuuluu ja kuinka menee. Ja kun asetun pöydälle hän aina koskettaa varovasti nilkkaani. Silleen asettaen kätensä nilkan päälle. Se saa mut rentoutumaan. Sitten hän sanoo huomaavaisesti että "nyt minä tutkin sinut" ja liuttaa sormensa sisäl...aahh... kaikki tuntuu niin hyvältä.

Pitäskös sun kirjottaa tää stoori tuonne eroottisten tarinoiden puolelle...

\
Hän muistaa minut, vaikka olen käynyt vasta vuoden sisään viidesti. Hän juttelee minulle niin kuin todella välittäisi. Kysyy mitä minulle kuuluu ja kuinka menee.

hehhee, että kummallinen lääkäri, jos noin harvoin vierailevan tähden muistaa?? :laugh: Vain viidesti vuodessa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 21:12 heh kirjoitti:
\
Hän muistaa minut, vaikka olen käynyt vasta vuoden sisään viidesti. Hän juttelee minulle niin kuin todella välittäisi. Kysyy mitä minulle kuuluu ja kuinka menee.

hehhee, että kummallinen lääkäri, jos noin harvoin vierailevan tähden muistaa?? :laugh: Vain viidesti vuodessa...

Susselilla lienee suuremman luokan gynegologisia ongelmia :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 20:57 Teena B kirjoitti:
Susseli, kerro lisää!

Mää en meinaa saada häntä mielestäni. Hänellä on niin ihana vartalo. Ja hyvä iho. Jotenkin hän on niin naisellisen oloinen. Pehmeä. Sellainen tyyppi jota varmasti tiirailtiin peleillä yläasteella ja jolla oli aina merkkivaatteet viimeisen muodin mukaan.
Viimeksi hänellä oli tuolin selkämyksellä sellainen ihana sininen hupullinen villahuppari. Näin sellaisen Aleksilla ja kävin ostamassa samanlaisen. Pistän sen päälle kun seuraavan kerran menen.
Hän tuoksuu kevyesti Samsaralta, mutta vain hyvin kevyesti. Rakastan sitä tuoksua.

Olen ollut naimisissa 15 v ja minulla on myös yksi miesystävä, joka tosin on viime aikoina ollut enemmänkin vain ystävä. Menin tosi nuorena naimisiin.
En tajua mitä mulle on tapahtumassa. Iltaisin mietin aina mitä sanon kun seuraavan kerran menen. Ja nukahdan ajatellen hänen kosketustaan. Ooko mä sekaisin raskausajan hormoneista vai mitä tämä on? Auttakaa.

\
\

Vastaan heh-nimimerkille että kävin pari kertaa ennen synnytystä, jälkitarkastuksessa ja nyt kaks kertaa sen jälkeen. = 5 kertaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 22:03 Susseli kirjoitti:
\
\

Vastaan heh-nimimerkille että kävin pari kertaa ennen synnytystä, jälkitarkastuksessa ja nyt kaks kertaa sen jälkeen. = 5 kertaa.
Ai etkö sä enää olekkaan raskaana,niinkuin tuossa ylempänä väitit :whistle: :D

Voi elämälle vastaan että olen kyllä raskaana, odotan toista lasta.
En kyllä muistaakseni ole sitä vielä kirjoittanut tänne että olen raskaana. Mistä tiesit?
Kerroin vain että olen käynyt vuoden sisään 5 kertaa tällä ihanalla lääkärillä: raskaanaollessa, jälkitarkastus ja nyt sen jälkeen vielä kahdesti. Siis tarkoitin tuolla sanoa että mulla ei ole mitään suuria gynekologisia ongelmia niinku joku vihjasi, mitä nyt näitä tavallisia raskauteen liittyviä ja jälkiseurauksia.
Onko kellekkän tapahtunut vastaavaa? Menikö se ohi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 11:13 Piikkuli80 kirjoitti:
yäk mua rupes oksettaa :x

Noin mäkin ajattelin aina ennen, Piikkuli80, mutta nyt on itellä tämä tilanne. En olisi ikinä uskonut että joku ihminen voi jäädä mun mieleen tällätavalla. Että voisin tuntea näin suurta ihastusta, mielenkiintoa ja rakkautta jotakin naista kohtaan. Mutta hän on ihana. Jotenkin Marilyn Monroen oloinen. Säteilevä. Eikä hänellä ole sormuksia.

Mä tsekkasin muuten hänen kotiosoitteen että missä asuu.
Ja näyttäisi että siellä ei löydy kirjoilla ketään toista.

Olen myös käynyt sillä alueella katsomassa sen parveketta ja pikku terassia. Näin pihalla auton.
Toisaalta on paha olo että teenkö väärin? Mutta kai taloja saa katella ulkoapäin? Mä vaan halusin nähdä minkälaisessa kämpässä hän asuu. Ja millaiset verhot on ikkunassa ja onko kukkia parvekkeella.
En mä sinne mene koskaan norkkumaan tai kyttääämään, oli vaan pakko saada tietää ja nähdä.

Susseli, jos oot ihan tosissas, niin mitä jos antaisit asian vaan olla?? Sulla kuitenkin on se lapsi ja toinen tulossa, joiden takia ois varmaan ihan fiksua nauttia siitä omasta perhe-elämästä. Raskaus voi sekoittaa nuo hormoonit oikeesti aika pahastikkin, exät on tuttuja ainakin mun unissani ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 14:26 Tota kirjoitti:
Susseli, jos oot ihan tosissas, niin mitä jos antaisit asian vaan olla?? Sulla kuitenkin on se lapsi ja toinen tulossa, joiden takia ois varmaan ihan fiksua nauttia siitä omasta perhe-elämästä. Raskaus voi sekoittaa nuo hormoonit oikeesti aika pahastikkin, exät on tuttuja ainakin mun unissani ;)

Annan toki asian olla. En ole aikonutkaan ryhtyä mihinkään toimenpiteisiin, en kertomaan Hänelle tunteistani tai muutakaan. Tai miehellenikään. Se varmaan naurais eikä uskois. Luulis että vitsailen tai yritän ärsyttää kun ollaan molemmat oltu aina tiukkaan heteroita. Sille en vaan voi mittään että on aina mielenpäällä Hän.
Miten te muut ootte selvinneet vastaavasta tilanteesta?

Kuule kuulostaa ihan tutulta!
Mulla on myös väliin ollut aikoja että olen tosi paljon ajatellut naisia ja rakastelemista heidän kanssaan ja muutama ihastuskin on ollut.

Raskaus laittaa hormonit muutenkin hyrräämään ja mulla oli rask.aikana todella kiimainen olo koko ajan ja silloin haaveilinkin paljon tyttörakkaudesta. Ja mulla olikin yksi nainen jonka kanssa ei koskaan nähty, mut harrastettiin puh.seksiä pari kertaa ja se oli ihanaa!

nyt on taas ollut kausi että ei naiset ole olleet mielessä juurikaan. tietty kun joku nätti tai muuten kiinnostavan oloinen nainen tulee vastaan, niin miettii että minkähänlaista tuon kanssa olis...

Joten älä välitä noista morkkaajista ja ihmettelijöistä. Tosi moni nainen haaveilee toisesta naisesta.

\
Heko heko.

Heeh :D :p

Luulen että kysymys on hormoneista. Mulla on itsellä takana kolme raskautta, raskauden loppuvaiheessa on tullut outoja ajatuksia ja mielitekoja, viimeisen kohdalla katselin netistä seksisivuja, mikä tahansa pervo kelpasi; sai minut kuolaamaan... Nyt suorastaan inhoan niitä, en voisi kuvitella että menisin niille sivuille enää koskaan !

Yhteistyössä