Rakastelun määrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .Tuulia.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

.Tuulia.

Vieras
Hei,

Kirjoitan samasta aiheesta, josta varmaankin täällä on jo useasti puhuttu. En vaan käy täällä paljoa, joten älkää välittäkö uusinnasta. Pyydän kuitenkin vastauksia.

Meillä menee miesystäväni kanssa ihan hyvin, rakastelu ihanaa ym. Olemme molemmat noin 4-kymppisiä ja eronneita. Yhdessä olemme ollet vajaan vuoden. Emme asu yhdessä ja kun olemme yhdessä harrastamme kyllä seksiä melkein aina kun voimme. Lapset asuvat kannsani, joten se hieman rajoittaa viikolla näkemistä. Nyt on ollut viikko väliä ettemme ole seksiä harrastaneet. Olemme olleet molemmat kiireisiä viime viikon ja ja joka ilta molemmilla tekemistä. Keskiviikkona näimme, mutta oli vieraita käymässä, joten ei se silloin onnistu.

No nyt eilen illalla miesystänäni räjähti, ettei hän kestä viikkoa ilman seksiä. Olimme viikonlopun yhdessä ja yökylässä sukulaisilla lasten kanssa. Ollutkin vähän puhumaton, kuin jokin olisi vinossa. Hänen täytyy kuulemma keksiä jotain muuta, että kestää olla. Vähän kuulosti siltä, että tarvitsee sitten jonkun muun ?? Ja tavallaan syytti minua ettemme ole tehneet sitä riittävästi. Siis mitä? Emmehän ole voineet kun molemmilla ollut menoa. Ja viikko, hei haloo!! Ei kai se nyt maailmaa pitäisi kaataa. Täytyy myöntää suutuin, kun tilanne oli minun mielestäni mahdoton. Ei voi harrastaa, jos ollaan eri paikoissa.

Miten te muut Ellit olisitte reagoineet?

Entä tuo miesten mieskunto. Hän on kovin aktiivinen, mikä sinänsä on vallan mukava asia. Mutta että se aiheuttaa noin voimakkaita juttuja? Kaikilla miehilläkö? Ei eksäni viikosta hyppinut seinille. Entä onko odotettavissa, että se voisi yhtään hellittää ajan myötä? Hän sanoo, että voisi tehdä monta kertaa päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja pirkkoo:
No jos noin on, voit olla varma että tekeekin monta kertaa päivässä, tavalla taikka toisella.

No en usko, että olisi ollut muiden kanssa. Ainakaan vielä *virn* Ja ollaan oltu niin paljon yhdessä, ettei olisi voinutkaan.

Mutta että miten saan tämän mustan ajatukseni pois päästäni, että saattaisi mennä. Hän käy Venäjällä työmatkoilla ja siellähän niitä olisi tarjolla, senkun valitsee. Miten ihmeessä voin olla rauhassa?

Et sinä tuon miehen kanssa voi olla rauhassa.

Taidan nimittäin tietää tuontyyppiset "seksologit", vielä 70-kymppisenäkin pitää saada, ja usein!
Tauti se on sekin.

Tuo noin, miten sen nyt sanoisi. Viikko on viriilille miehelle pitkä aika. Varsinkin jos hän vielä himoitsee naistaan. Tuo puhumattomuus ja ns. kyräily kertoo kyllä paljon. Sitä meinaan tuppaa ilmenemään, kun ei kehtaa vongata, mutta kuitenkin tuntuu, että pussit ratkee. Sinänsä tuo on hyvä merkki, koska se osoittaa, ettei hän käy vieraissa. Muuten ei viikon tauko tuntuisi missään. Valitettavasti on todettava, että itsekin olen syyllistynyt tuohon samaan, kun on joutunut kokonaisen viikon olemaan puutteessa. On asialla hyväkin puoli, sinun ei tarvitse jatkossakaan pelätä, ettei miestäsi kiinnostaisi seksi. Sitäkin on meinaan liikkeellä.

En ymmärrä, miten se sekstaamiseen vaikuttaa, jos on iltaisin paljon menoa? Tarkoitatko siis, että jompi kumpi on joka ilta tullut kotiin niin myöhään, että toinen on ollut jo nukkumassa eikä ole viitsinyt nukkuvaa herättää?

Uusioperheessämme harrastetaan seksiä olipa sitten lapset paikalla tai ei. Tietenkin mielikuvitustahan se vaatii, että seksittely onnistuu. Meillä pidetään arkisin tiukasti kiinni nukkumaanmenoajoista, jolloin aikuisillekin jää omaa aikaa esim. seksiin käytettäväksi. Silloin siis lapset ovat omissa huoneissaan. Makuuhuoneen oveen voi hankkia lukon, jolloin saa olla rauhassa.

Jos iltaisin ei jaksa, niin yöllä voi herättää toisen tai vaikka aamulla aikaisemmin heräävä voi pyytää pikaseksiä. Jos mies on viriili, niin silloin ei edes haittaa, vaikka itse olisi puolinukuksissa, koska tietää, että esim. illalla saa uusintakierroksen pidemmän kaavan mukaan. Jos siis miehellesi tyhjentäytyminen on välttämätöntä, jotta hän pysyy tyytyväisenä, niin sopikaa kiireisillekin viikoille sellainen tapa, miten homma hoituu helposti.

Niin ja voihan mies itsekin purkaa paineita suihkussa tms. eikä siihen aina naista tarvita.

Xy1:

Taidat tietää aika tarkkaan mieheni tuntemukset. Sillä hänkin puhui, ettei halua vongata. Ja sekin on tuttua, että himoitsee naistaan - siis minua. Näin se meillä menee. Kyllä minäkin haluan häntä :-) Hip hei

sontikkai:

Emme siis asu yhdessä. Jos iltaisin ollaan omissa menossa ja yöksi omaan kotiin, niin ei siinä sekstailla.

Se on totta uusioperheissä pitää käyttää mielikuvitusta seksin suhteen ja myös perheissä ilman uusio-etuliitettä.

Hmmm, tuosta yöllä herättämisestä itse en kyllä tykkää. Enkä aamulla herättämisestä. Mutta aamulla kun on herännyt, niin kyllä kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja sontikkai:
... Jos mies on viriili, niin silloin ei edes haittaa, vaikka itse olisi puolinukuksissa, koska tietää, että esim. illalla saa uusintakierroksen pidemmän kaavan mukaan. Jos siis miehellesi tyhjentäytyminen on välttämätöntä, jotta hän pysyy tyytyväisenä, niin sopikaa kiireisillekin viikoille sellainen tapa, miten homma hoituu helposti.

.... niin että: pisto-nosto-ja ravistus, ja automaatti antaa vaikkei olis hereilläkään. Tsiisus!!!

No, mun miesystavani ei viikkoa olisi ilman seksia mitenkaan. Mekaan ei asuta yhdessa mutta ollaan lahes aina yhdessa hanen luonaan. Tama minun mieheni jopa suuttui eilen illalla kun ei saanut seksia uudelleen nukkumaan mennessamme, vaikka oli saanut sita sankyyn mennessamme jo (sen jalkeen katsottiin elokuva). Ja ei ollut muuten ensimmainen kerta kun hikeentyi asiasta. Ja meilla todellakin harrastetaan seksia paivittain, viikonloppuisin jopa 2-3 kertaa paivassa.

Nyt tulee sellainen vaikutelma, että olisitte miehille vain seksiä varten. Kun mies suuttuu, ellei saa, kun haluaa, itse alatte pelätä tuota suuttumista ja tuntea syyllisyyttä miehen loukkaantumista, vaikkei ei ole naisesta riippumattomista syistä tilaisuutta seksiin.!

Miehen käytös on kuin uhmaiässä. On saatava heti oma mieliteko tai heti kiukkuaa, kun kaikki ei mene mielen mukaan ja voi kiukuttaa, vaikka menisikin. No, juttu ja vaativuus voi kehittyä aika pahaksi, jos vastaa aina uhmaikäisen mielenliikkeisiin tai alkaa jopa pelätä niitä. Voiko olla niin kova tarve olla miehelle mieliksi vain känkkäränkän välttämiseksi?

Tekevätkö eronneet naiset kaikkensa tyydyttääkseen miehen tarpeet? Siitäkö naisellinen itsetunto tykkää, kun mies haluaa saada seksiä, pitää seksiobjektina?

Hälytysraja saattaa kuitenkin tulla vastaan siinä, että naista alkaa ahdistaa, kun pitäisi aina olla valmis kuin kaniini. Seksinhän tulisi tuntua mukavalta samoin kuin himottuna olo. Vapaasta omasta halusta pulppuava seksi rentouttaa ja purkaa paineita eikä tuo niitä lisää yhteiseloon.

Muuten miten usein mies voi kysellä voidaanko sekstailla? Mies ei suutu kielseisestä vastauksesta, mutta uusii kysymyksen ajoittain. Tuo tietysti saa naisessa aikaan väärän käsityksen, ja niin hän kysyykin, ainako sinä olet sitä vaille. Miehelle tuo on vain tiedustelu kiinnostaisiko.
Miehethän elää aina vaimon ehdoilla. =)

Minullakin on aktiivinen mies, seksiä pitäisi mielellään olla vähintään kerran päivässä. Nyt on kuitenkin mennyt kaksi viikkoa ettei ole sekstailtu, eikä hän siitä ole hernettä nenään vetänyt. Ihmeellisen lapsellisten ihmisten kanssa seurustelette...

Mies voi itsekin helpottaa oloaan masturboimalla jos seksiin ei ole aikaa tai minua ei kiinnosta (esim. menkkojen aikana en halua harrastaa seksiä). Ei niitten pussien siis tarvi ratketa vaikka omalta vaimolta/tyttäystävältä ei seksiä joka päivä irtoaisikaan. En minäkään ole mikään automaatti joka on aina valmis kun mies haluaa.

Meillä alkaa molemmat kitistä (minä naisena varmaan enemmän) jos ei saada seksiä vähintään joka toinen päivä. Syy on useimmiten se, että miehen lapset on meillä, joten mies "ei voi" valittaa, mutta minä voin. :) Mies on 47v ja haluaa päivittäin ja jaksaa useammankin kerran päivässä. Minä taas olen reippaasti nuorempi ja varsin viriili elämä takanakin päin. Vaikka ollaan oltu jo useampi vuosi yhdessä, niin molemmat pitää toista niin haluttavana, että halutaan usein. Jos ei jaksa tai pysty, niin silti voi antaa toiselle vaikka suuseksiä. Ja tämäkin toteutuu molemmin päin meillä.

Kyllä pitäisi joustaa parisuhteessa vaikka ei aina jaksais eikä halutkaan aivan katossa olisi molempien puolisoiden pitäisi saada tarpeeksi,onhan noita keinoja niinkuin Siirinen sanoi voi käyttää suuta ja käsiä.

Kirjoitat aivan totta, ahdistus tulee pikku hiljaa suhteeseen, jommalle kummalle.
Ja eikös tämä ole useimpien parisuhteiden "ongelma" tänä päivänä kun ihmiset haluavat kaikki heti mulle nyt. Ei mitään joustoa kumppania kohtaan, vain uhmaikästä uhoilua omine haluineen. Tuollaisten miesten pitäis pysyä vapaana ja kerätä ympärilleen vakipanoja riittävästi, tai kasvaa aikuiseksi ja lopettaa noin mukulamainen käytös toista kohtaan.

ap:n tilanteessa mies ei selvästikään ota kumppania huomioon niin kuin pitäisi, vaan omat halut jyrää kaikki. Suhteessa tulee suuria ongelmia ennen pitkään.

Meillä kyllä hyppittäisiin seinille jos ei viikkoon tippuisi seksiä! Minä varmaan olisin todella huonolla tuulella. Miehenikin pitää saada vähintään jokatoinen päivä...voihan se tietysti avittaa itseään...Mutta esim menkkojenkin aikaan annan monesti hänelle suuhoitoa.Onhan se nyt niin mukavaa auttaa toista....saa itsellekkin hyvän tuulen.

tämä on sitten niin epäreilua. Olen itse antanut miehelle seksiä kymmeniä, ehkä jopa satoja kertoja, vaikkei ole huvittanutkaan. Jos olen itse halunnut seksiä ja miestä ei ole huvittanut, niin arvatkaapa, montako kertaa mies on minulle antanut sormi- tai suuhoitoa? Ei kertaakaan!!! Tämä on suuri vääryys. Nyt kun asiaa oikein mietin, niin taitaapa pikapaneskelujen antaminen loppua tältä rouvalta tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja .Tuulia.:

Kysymällä mikä vika hänen käsissään on?

Yleisesti, viikon seksittömyys ei oikeasti ole mikään syy alkaa kiukutella partnerilleen, johan sellainen aika tulee helposti pidättäydyttyä kuukautistenkin aikaan.
Kumppani, joka vastuuttaa toista nautinnonpuutteestaan on yleensä vailla jotain ihan muuta, kuin seksiä. Monille miehille tyypillistä on vinkua seksistä, kun tunteista puhuminen ei käy helposti. Useimmiten taustalla on kuitenkin epävarmuutta ja pelkoa suhteen menettämisestä, mustasukkaisuutta tai ihan vain huomionkipeyttä. Monien miesten tapa on vetää yhtäläisyysmerkit rakkauden ja seksin välille parisuhteessa.

Suhteessa, jossa on lapsia, ovat aikuisten tarpeet alisteisia lasten tarpeille; tämä voi esimerkiksi tarkoittaa, että sairasteleva lapsonen viettää yöt sängyssä äidin/isän kainalossa ja silloin jokaisen aikusen tulee hoitaa seksuaaliset tarpeensa omatoimisesti, mikäli paineet kasvavat liian suuriksi kestää. Jos viikossa vetää naaman ruttuun, on hyvä miettiä, onko oikeasti kysymys seksin tarpeeta vai jostain ihan muusta.

mirrin murinaa ja Mies 50:

Hyviä vastauksia, antaa ajattemisen aihetta. Ja muutenkin kaikki vastaukset kertovat kuinka erilaisia me ihmiset olemme, mielenkiintoista. Toisilla viikko väliä on katastrofi. Itsellä ei tunnu missään, vaikka toista haluankin, kun ollaan yhdessä ja pidän seksistä.

Mutta että vieläkin ihmettelen, voiko vietit niin paljon viedä ihmistä? Eikö niitä voi mitenkään hillitä? Voiko sitä yrittää opetella?

No purkautua tietenkin aina voi omin avuin ;-)

Joskus 20-30 ikävuoden välillä seksiä oli varmaankin keskimäärin 5 kertaa viikossa eli todella paljon, kun ottaa huomioon, että kuukautisten aikaan ei ole ollut seksiä. Nyt vanhemmiten halut ovat ennallaan. Mieheni haluaa vähemmän enkä halua häntä pakottaa seksiin, koska jos hän vastentahtoisesti pakotetaan, se näkyy siinä, että suorittaminen on konemaista eikä ole himokasta, jolloin se vie omaa haluani.

Olen tietoisesti vähentänyt masturbointia ja opetellut mukautumaan miehen rytmiin, jossa meillä on seksiä "vain" 1-2 kertaa viikossa. Tämä tarkoittaa sitä, että silloin kun meillä on seksiä, se on erittäin hyvää ja laadukasta. Toisaalta meillä on erittäin paljon muutakin yhteistä kuin vain pelkkää seksiä. Hellyyttä, halailua, suukottelua ja juttelua on todella paljon ihan kaikille päiville.

Haluan vain omalla tarinallani kertoa, että aiemmin lähes nymfomaanisten himojen vallastakin voi opetella muunkinlaisia tapoja kuin vain olla himojensa riivaamana. Ainakin omalla kohdallani osa seksinhalusta on ollut sitä, että olen halunnut mieheltä jakamatonta huomiota, kehuja ja sitä, että koen olevani seksikäs. Kun sitä naisellisuuden ja seksikkyyden tunnetta saa ilman seksiäkin, niin seksillä en yritä paikata sellaista (esim. puhumalla saatua hyvän olon tunnetta ja hellyyttä), mitä seksin ei kuulu hoitaa.

Suhteessa, jossa on lapsia, on parisuhteen hoito ykkössijalla, koska tämä on lapsien etu. Meillä on 4 lasta, eikä lapset ole haitenneet seksiä kuin poikkeus tapauksissa. Kyse on parisuhteessakin molempien viitsimisessä, järjestelykyvystä ja nimenomaan halusta. Pari kertaa seksiä viikossa ei pitäisi rasittaa ketään liikaa. Enkä ymmärrä sitäkään, miksi pitäisi torjua toisen lähentelyt ja pantata toistaviikkoa, jos kerran haluja löytyy. Sama se, kumpi haluaa enemmän. Itse en ole koskaan kieltäytynyt, jos vaimo on halunnut seksiä. Ei olisi tullut mieleenkään, koska se on yksi tyhmimmistä asioista, mitä mies voi rakkaalleen tehdä. Onneksi on vaimo, joka arvostaa sitä, että herättää miehessään edelleen himoja. Naapurustossa on jo on ollut ihan riittävästi parisuhteita, jossa vaimojen ei ole tarvinnut odottaa miehiltään minkäänlaisia himoja tai vonkauksia.

Rakastelujen keskimäärä?Eikös se ole niin että saatujen ja saamattomien summa jaetaan kahdella.Sillä kaavalla saadaan sopivan seksikertojen määrä.Jos menee yli ,se on liikaa.Jos jää alle,se on liian vähän.Parasta pysytellä kaavanmukaisessa keskiarvossa.Silloin kaikkien on pakko olla tyytyväisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja .Tuulia.:

Kysymällä mikä vika hänen käsissään on?

Yleisesti, viikon seksittömyys ei oikeasti ole mikään syy alkaa kiukutella partnerilleen, johan sellainen aika tulee helposti pidättäydyttyä kuukautistenkin aikaan.

Onko tää ihan yleistäkin, että kuukautisten aikaan pidättäydytään viikko seksistä? Mua ainakin panettaa kuukautisten aikaan niin tajuttomasti, että just kestän ehkä kaks päivää ilman kun en haluu sotkea koko sänkyä (siis ne kaks päivää kun sitä verta tulee ihan tosissaan). Niinäkin päivinä otan kyllä mieheltä suihin jos hän on sitä vailla.