Olisi ihanaa vaan aina rakastella ilman ehkäisyä miesten kanssa... Ajatteleeko kukaan muu niin? Tottakai on pakko käyttää ehkäisyä... mutta ajatuksen tasolla... antais mennä vaan.. Ehkäisy tuntuu jotenkin luonnottomalta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkäisy tuntuu jotenkin luonnottomalta
Meillä oli kerran kolmen kimppa mieheni ja toisen miehen kanssa ja ilman ehkäisyä. Aivan tajutonta kuinka kiihottuneita miehet olivat.Ainoa oikea ja nautinnollinen pano on paljaalla
Kaikenmaailman ehkäisyt latistaa koko panohanketta
Kiihotun valtavasti kun saan tietää ettei nainen käytä mitään ehkäisyä.
Olen ollut useiden naisten kanssa ilman ehkäisyä ja kyllä nuo ovat kokemuksia joita ei unohda koskaan. Huippu oli nykyinen vaimoni, aluksi ei antanut ilman kumia millään mutta sitten kerran kun kumit oli loppu niin viimein taipui ja voi taivas mikä pillu. Paljaalla pantiin muutaman kerran ja heti tuli raskaaksi.Seurustelin opiskeluaikana erään itseäni hivenen vanhemman kampaajanaisen kanssa, jolla oli sokerisuhde varakkaaseen herrasmieheen. Se oli syntynyt ennen minua, ja selvisi minulle pian. Joskus tapasimmekin kolmisin, korrektisti vaatteet päällä ja sivistyneesti keskustellen. Enpä voinut siinä sohvalla viskilasi kourassa istuessani kuvittelematta, kuinka mahdollisesti juuri tässä samassa huoneessa tapaamiskerroilla naisystäväni mitään häpeämättä riisuutuisi rakasteluun ja antaisi isäntämme katsella ja kosketalla pilluaan. Naisellani oli pilleritf, joten mies halusi ja sai naida paljaaltaan. Kun naiseni sitten palasi lemmekkäänä ja lämpimänä kainalooni työnnyin samaan liukkaaseen koloon, jossa isäntämme, kuten häntä kutsuimme, oli vähän aikaisemmin tyydyttänyt himonsa.
Ruotsin kuninkaan piti 1800-luvun puolivälissä vihkiä jokin Uppsalan yliopiston uudisrakennus. Kuningas sairastui ja vihkiäisiin saapui hänen poikansa, 19-vuotias prinssi. Muuten mentiin suunnitelmien mukaan. Kaupungin porvariston kesken oli ajan tavan mukaan valittu kuninkaan yöseuralainen. Kunniatehtävä lankesi erään porvarin rouvalle, jonka kahden lapsen äitinä ajateltiin osaavan hoitaa protokollaan kuuluvan tehtävänsä. - Muuan Axel Munthe, kuuluisa kirjailija, on väittänyt olevansa seuraus tuosta prinssille tarjotusta kiihkeästä, lemmekkäästä yöstä.