Rakastelu ilman ehkäisyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jonna--

Uusi jäsen
25.06.2008
15
1
1
Olisi ihanaa vaan aina rakastella ilman ehkäisyä miesten kanssa... Ajatteleeko kukaan muu niin? Tottakai on pakko käyttää ehkäisyä... mutta ajatuksen tasolla... antais mennä vaan.. Ehkäisy tuntuu jotenkin luonnottomalta

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Ainoa oikea ja nautinnollinen pano on paljaalla
Kaikenmaailman ehkäisyt latistaa koko panohanketta
Kiihotun valtavasti kun saan tietää ettei nainen käytä mitään ehkäisyä.

Ei ehkäisy latista seksin tunnelmaa, päin vastoin. Vaimolla on ollut kierukka jo kymmenen vuotta. Joskus kierukan langat tuikaa kivasti kullin päähän kun painan olkein syvälle, mutta sekin on vain kiihottavaa. Mahtava tunne kun saa ruiskauttaa huoletta spermat rakkaan vaimonsa sisälle. Kyllä paljaalla paneminen on parsta kun ei tarvitse pelätä raskaaksi tulemista.

Eihän mikään tunnu niin hyvältä kuin saada paljasta munaa. Itsekkin jonkin verran riskeeraan terveyttä ottamalla paljaalla. Mutta puolen vuoden takaa on siitä hyvä muistutus ettei kannata. Silloin panin kivan miehen kanssa ja mies oli kuuliainen ja laittoi kumin päälle. Itse olin niin kiimassa että kun vaihdettiin asentoa niin revin kumin pois ja sanoin että pane paljaalla loppuun asti. Niinhän se teki ja tuntui taivaallisen hyvälle. Viikko siitä mulla oli lääkekuuri klamydian takia. N 40v.

Joskus nuorena tyttönä luin jostain sattumalta kuinka - niin kuin nykyisin sanotaan - inuitien ja pohjoisilla vesillä liikkuneiden valaanpyyntialusten miehistön välisiin kontakteihin kuului, että alkuasukasnaiset kävivät laivoissa tyydyttämässä raavaiden pyyntimiesten eläimellisen kiihkeän naisentarpeen. Se, mitä siinä tapahtui, tapahtui ilman ehkäisyä. Eivät naiset sellaisesta tienneet, vaan ottivat miesten kutumaitia vastaan paljon ja paljaaltaan. Olen yrittänyt asettua heidän asemaansa, ja kieltämättä se olisi ollut kokemisen arvoista.

Seurustelin opiskeluaikana erään itseäni hivenen vanhemman kampaajanaisen kanssa, jolla oli sokerisuhde varakkaaseen herrasmieheen. Se oli syntynyt ennen minua, ja selvisi minulle pian. Joskus tapasimmekin kolmisin, korrektisti vaatteet päällä ja sivistyneesti keskustellen. Enpä voinut siinä sohvalla viskilasi kourassa istuessani kuvittelematta, kuinka mahdollisesti juuri tässä samassa huoneessa tapaamiskerroilla naisystäväni mitään häpeämättä riisuutuisi rakasteluun ja antaisi isäntämme katsella ja kosketalla pilluaan. Naisellani oli pilleritf, joten mies halusi ja sai naida paljaaltaan. Kun naiseni sitten palasi lemmekkäänä ja lämpimänä kainalooni työnnyin samaan liukkaaseen koloon, jossa isäntämme, kuten häntä kutsuimme, oli vähän aikaisemmin tyydyttänyt himonsa.

Seurustelin opiskeluaikana erään itseäni hivenen vanhemman kampaajanaisen kanssa, jolla oli sokerisuhde varakkaaseen herrasmieheen. Se oli syntynyt ennen minua, ja selvisi minulle pian. Joskus tapasimmekin kolmisin, korrektisti vaatteet päällä ja sivistyneesti keskustellen. Enpä voinut siinä sohvalla viskilasi kourassa istuessani kuvittelematta, kuinka mahdollisesti juuri tässä samassa huoneessa tapaamiskerroilla naisystäväni mitään häpeämättä riisuutuisi rakasteluun ja antaisi isäntämme katsella ja kosketalla pilluaan. Naisellani oli pilleritf, joten mies halusi ja sai naida paljaaltaan. Kun naiseni sitten palasi lemmekkäänä ja lämpimänä kainalooni työnnyin samaan liukkaaseen koloon, jossa isäntämme, kuten häntä kutsuimme, oli vähän aikaisemmin tyydyttänyt himonsa.
Olen ollut useiden naisten kanssa ilman ehkäisyä ja kyllä nuo ovat kokemuksia joita ei unohda koskaan. Huippu oli nykyinen vaimoni, aluksi ei antanut ilman kumia millään mutta sitten kerran kun kumit oli loppu niin viimein taipui ja voi taivas mikä pillu. Paljaalla pantiin muutaman kerran ja heti tuli raskaaksi.

Ruotsin kuninkaan piti 1800-luvun puolivälissä vihkiä jokin Uppsalan yliopiston uudisrakennus. Kuningas sairastui ja vihkiäisiin saapui hänen poikansa, 19-vuotias prinssi. Muuten mentiin suunnitelmien mukaan. Kaupungin porvariston kesken oli ajan tavan mukaan valittu kuninkaan yöseuralainen. Kunniatehtävä lankesi erään porvarin rouvalle, jonka kahden lapsen äitinä ajateltiin osaavan hoitaa protokollaan kuuluvan tehtävänsä. - Muuan Axel Munthe, kuuluisa kirjailija, on väittänyt olevansa seuraus tuosta prinssille tarjotusta kiihkeästä, lemmekkäästä yöstä.

Ruotsin kuninkaan piti 1800-luvun puolivälissä vihkiä jokin Uppsalan yliopiston uudisrakennus. Kuningas sairastui ja vihkiäisiin saapui hänen poikansa, 19-vuotias prinssi. Muuten mentiin suunnitelmien mukaan. Kaupungin porvariston kesken oli ajan tavan mukaan valittu kuninkaan yöseuralainen. Kunniatehtävä lankesi erään porvarin rouvalle, jonka kahden lapsen äitinä ajateltiin osaavan hoitaa protokollaan kuuluvan tehtävänsä. - Muuan Axel Munthe, kuuluisa kirjailija, on väittänyt olevansa seuraus tuosta prinssille tarjotusta kiihkeästä, lemmekkäästä yöstä.

Onko muita, joilla juuri tällaiset totena pidettävät tilanteet saavat mielikuvituksen laukkaamaan? Miltä rouvasta on tuntunut, kun selviää, että protokollan toteuttaa kihtisen kuninkaan sijasta nuorekas, raikas prinssi, jolla aikuisuuden opinnot saattavat olla vielä hieman kesken? Entä aviomiehen tunteet, kun tietää nuoren vireän miehen uteliaisuuden, himokkuuden ja runsaan siemenvuodon. Onko laskettu aika, rouva sen nyt ainakin tietää, ja kun lupa on, eläytyy pariutumiseen kuin morsian konsanaan hääyönä, mutta nyt jo kokeneena naisena.