Rakastan häntä, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olenko rakastettu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
ap, eikö sulle ole koskaan päiviä, jolloin ei vaan jaksa, väsymyksen tai muun takia? Jos tulee, niin eikö sekin ärsyttäisi, että mies silti odottaisi ja vaatisi innokasta seksiä? Teeskentelisitkö sinä innokasta tai haluaistiko että miehesi teeskentelee?

Ei ole ainakaan vielä tullut.:) Olenkohan sitten itse ylipirteä? Tai siis toki väsyttää joskus, mutta kyllä minä voin toimia väsyneenäkin. Joskus on ihanaa kun väsyttää, eikä tarvitse mennä minnekään, saa vaan kotona makoilla, katsoa leffoja ja syödä herkkuja ja rakastella! Harvemmin sitä nyt niin poikki on, ettei seksiin voimia löydy. Jos nyt keskellä yötä herätettäisiin, niin ehkä sitten... Mutta juu, kyllä mun täytyy sanoa, etten ole ikinä ollut liian väsynyt seksiin.

Tuosta tulikin mieleeni, että tänä aamuna mies heräsi ennen minua ja siinä sitten siveli ja halaili mua. Kysyi, että häiritseekö jos hän hivelee myös navan alta? Vastasin siihen että ei, mutta ei kyllä jaksa nyt innostua, kun väsyttää vielä. Tilanne nyt kuitenkin päättyi ihan johonkin muuhun kuin mun nukkumiseen -ja väsymyskin kaikkosi tehokkaasti -ja intoakin riitti :-)

Mies on varmasti vain väsynyt mutta kiltisti haluaa sinun saavan tyydytyksesi.
En minäkään jaksa myöhään illalla ja raskaan päivän jälkeen edes ajatella seksiä. Mutta aamulla sitten sitäkin enemmän.

Meillä ihmisillä on erilaisia luonteenpiirteitä. Miehesi on ilmeisesti spontaani ja tunneihminen, eikä viitsi/halua teeskennellä muita tunnetiloja, kuin ne mitä on päällä.
Eipä tuo nyt niin kovin raskauttavalta kuulosta. Anna hänen olla hiljaisina hetkinä, älä ainakaan tivaa ja painosta. Se vasta ärsyttävää onkin.

Vaikuttaa vähän siltä, että sinä haluat olla se päällepäsmäri ja että sinun mukaasi hommat sujuisivat. Näin ei parisuhde toimi, se on yhteispeliä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:
Tuosta tulikin mieleeni, että tänä aamuna mies heräsi ennen minua ja siinä sitten siveli ja halaili mua. Kysyi, että häiritseekö jos hän hivelee myös navan alta? Vastasin siihen että ei, mutta ei kyllä jaksa nyt innostua, kun väsyttää vielä. Tilanne nyt kuitenkin päättyi ihan johonkin muuhun kuin mun nukkumiseen -ja väsymyskin kaikkosi tehokkaasti -ja intoakin riitti :-)

kertoo nyt täällä panemisistaan ja toisaalla nimittelee ja moralisoi muita kirjoittajia? onkohan sulla kaikki himassa?

Alkuperäinen kirjoittaja samanlainen mies:
Onko miehesi vaaka? (siis horoskooppi merkiltään). Mun vaakani on tällainen ja hänenkin vaakakupit heiluvat laidasta laitaan. Minäkin haluaisin neuvoja miten tällaiselle voi antaa tehokkaan opetuksen? Meillä se ei näy niinkään seksissä, mutta muussa elämässä. Voidaan esim. lähteä johonkin reissuun mukavissa tunnelmissa ja sitten yhtäkkiä alkaa pottuilu, joka voi esim. kestää monta päivää. Sitten taas kun tulee uus tilanne on taas niin hyväntuulinen ja rakastava. Monta kertaa olen mielessäni ajatellut, että yksikin kerta vielä niin minä lähden.
Kun hän on huonotuulinen,halaa häntä...

Mun vaakani on tällainen ja hänenkin vaakakupit heiluvat laidasta laitaan. Minäkin haluaisin neuvoja miten tällaiselle voi antaa tehokkaan opetuksen?

Mä voin arvon naiset teille kertoa että jos nyt oletetaan että näillä miehillä ei tosiaan sen suurempia vikoja ole, kuin horoskooppimerkki niin vaa´at nyt vaan on tällasia. Mä olen itse vaaka nainen ja todella helposti muutan mielialojani. Ja vaaka horskooppimerkissä on muutakin mikä saattaa selittää ton "lahna"-ilmiön. Nimittäin se, että vaa`at on aivan älyttömän ajattelevaisia ihmisiä - yleensä. Mä olen vasta vuoden seurustelun jälkeen oppinut kieltäytymään seksistä silloin kun mua ei oikeasti haluta. toinen asia on jos miehesi tekee aloitteen ja sitten lävähtää löysäksi. Se tuskin johtuu enää pelkästä horoskooppi merkistä vaan sitten on jo päässä jotain vikaa.
Mutta mikäpä opetukseksi?? Vaa´alle ei voi antaa opetusta tai ei kannata koska ne on todella itsepäisiä ja sen opetuksen vatvomiseen kuluu vaan turhaa energiaa. Sen sijaan kannattaa pyytää toista puhumaan heti ongelmien ilmaantuessa ja jos toinen pitää mykkäkoulua niin halata ja köyrytä siinä vieressä niin kauan kun saa taas toisen hyvälle tuulelle.. toimii ainakin mulla!
Onnea niiden vaakojen kanssa, ei olla mitään maailman helpoimpia ihmisiä.

No niin... nyt on aikaa kulunut ja olemme jutelleet ja lähentyneet paljon. Hänen poissaoleva käytöksensä johtui väsymyksestä ja yleisestä äreydestä. Nyt olen oppinut lukemaan häntä paremmin.. Silloin tällöin hän valahtaa omiin maailmoihinsa ja saattaa olla kiukkuinen. Ja silloin on yleensä parasta antaa hänen olla rauhassa. Nyt olenkin tehnyt niin, että tuon olotilan koittaessa, menen omiin oloihini, enkä yritäkään häiritä miestäni. En tiedä johtuuko keskusteluista vai mistä, mutta suhteemme on kääntynyt parempaan ja tuo hänen satunnainen seksuaalinen passiivisuutensa on tiessään. Kiitoksia kaikille vinkeistä. Niin, ja ei hänellä siis ollut sitä toista naista..:)