Rakastan häntä, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olenko rakastettu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olenko rakastettu?

Vieras
Meillä on ihanaa yhdessä, mutta välillä hän on jotenkin etäinen ja viileä. Mutta sitten seuraavana päivänä taas lämmin ja iloinen. Välillä hän on jotenkin pidättyväinen tunteissaan ja toisena hetkenä taas suukottaa, kutittelee, halii ja höpöttää. Sängyssä vaihtelee myös; Joskus hän on intoihimoinen ja loistava rakastaja ja sitten välillä muuttuu ihan lahnaksi, niin että meinaan joutua kysymään kesken seksin toiselta, että nukutko sä? Ja silloin sitä tuntee itsensä niin typeräksi.. Suutelee toista joka puolelle ja rakastelee kiihkoissaan ja toinen makaa paikallaan. Tekisi mieli hypätä pois kesken kaiken ja huutaa, että vi**u ei sitten! Kun hän muuttuu viileäksi, laiskaksi ja etäiseksi, haluaisin jättää hänet siihen paikkaan ja ajattelen, että minä en tuollaista ansaitse. Mutta sitten hän saattaa taas päivässä muuttua maailman ihanimmaksi mieheksi.... Mitä ihmettä tässä pitäis ajatella tai tehdä? Kirjoitan tänne, koska toivon, että muiden ihmisten näkökulmat ja kokemukset auttaisivat minua selvittämään tämän itsekseni ja myös tämän miehen kanssa.

Onko miehesi vaaka? (siis horoskooppi merkiltään). Mun vaakani on tällainen ja hänenkin vaakakupit heiluvat laidasta laitaan. Minäkin haluaisin neuvoja miten tällaiselle voi antaa tehokkaan opetuksen? Meillä se ei näy niinkään seksissä, mutta muussa elämässä. Voidaan esim. lähteä johonkin reissuun mukavissa tunnelmissa ja sitten yhtäkkiä alkaa pottuilu, joka voi esim. kestää monta päivää. Sitten taas kun tulee uus tilanne on taas niin hyväntuulinen ja rakastava. Monta kertaa olen mielessäni ajatellut, että yksikin kerta vielä niin minä lähden.

Täytyy sanoa, että en jaksaisi tuollaista tuuliviirikumppania kauaa. todella raskasta olisi jos koko ajan on tasapainotonta..ei tiedä mitä toinen minuutin päästä meinaa. Niin vaaka..mutta härkä sama paholainen. Joko hyvksytte ja elätte siinä suhteessa tai sitten ette. Vaikea sanoa mitään neuvoa sen enempää koska ketään ei voi muuttaa, vain omaa asennettaan.

Maailmassa jo monet kokeneena sanoisin, että onkohan miehellä kaikki jauhot ihan puhtoisia. Oireet kuulostaisi siltä, että saattaapi olla joku muukin kuin Sinä joka hellittelee miestäsi ja siksi hän on äimänkäkenä kanssasi. Miehesi miettii koko ajan mitä tekisi sinun ja sen mahdollisen vieraan hoidon kanssa. Saatan toki olla väärässäkin mutta pahat ovat oireet. Koeta FIKSUSTI selvittää tilanne ÄLÄ AINAKAAN ala syyttelemään ja äläkä nosta huuto sotaa jos haluat hänet pitää. Pyri keskustelemaan asiallisesti niin säilytät omat kasvosi ja pystyt jatkamaan sivistyneeti eteenpäin elämää. Yksi kolhu ei tee välttämättä elämästä rauniota. Rohkeutta, rakkautta ja malttia sinulle elämääsi.

...jatkoa edelliseen. Useimmat miehet ovat kuitenkin pohjimmiltaan halukkaita pitämään olemassa olevan liiton ellei "ulkopuolelta tulija tarjoudu" antamaan rikkaampaa, kauniimpaa, nuorempaa elämän kumppanuutta ja joka "vaatii" suhteen vakiinnuuttamista. Miehet ovat joka tapauksessa hyvinkin paljon pinnallisempia kuin naiset vaikka kuinka muuta väittävät.

Alkuperäinen kirjoittaja samanlainen mies:
Onko miehesi vaaka? (siis horoskooppi merkiltään). Mun vaakani on tällainen ja hänenkin vaakakupit heiluvat laidasta laitaan. Minäkin haluaisin neuvoja miten tällaiselle voi antaa tehokkaan opetuksen? Meillä se ei näy niinkään seksissä, mutta muussa elämässä. Voidaan esim. lähteä johonkin reissuun mukavissa tunnelmissa ja sitten yhtäkkiä alkaa pottuilu, joka voi esim. kestää monta päivää. Sitten taas kun tulee uus tilanne on taas niin hyväntuulinen ja rakastava. Monta kertaa olen mielessäni ajatellut, että yksikin kerta vielä niin minä lähden.

Kyllä! Hänkin on vaaka...

Alkuperäinen kirjoittaja Monessa liemessä keitetty:
Maailmassa jo monet kokeneena sanoisin, että onkohan miehellä kaikki jauhot ihan puhtoisia. Oireet kuulostaisi siltä, että saattaapi olla joku muukin kuin Sinä joka hellittelee miestäsi ja siksi hän on äimänkäkenä kanssasi. Miehesi miettii koko ajan mitä tekisi sinun ja sen mahdollisen vieraan hoidon kanssa. Saatan toki olla väärässäkin mutta pahat ovat oireet. Koeta FIKSUSTI selvittää tilanne ÄLÄ AINAKAAN ala syyttelemään ja äläkä nosta huuto sotaa jos haluat hänet pitää. Pyri keskustelemaan asiallisesti niin säilytät omat kasvosi ja pystyt jatkamaan sivistyneeti eteenpäin elämää. Yksi kolhu ei tee välttämättä elämästä rauniota. Rohkeutta, rakkautta ja malttia sinulle elämääsi.

En usko, että pettämisestä olisi kyse. Ainakaan fyysisestä. Sitä en tietenkään voi tietää, onko hänellä joku toinen sydämessään tai mielessään.

Alkuperäinen kirjoittaja Olenko rakastettu?:
Meillä on ihanaa yhdessä, mutta välillä hän on jotenkin etäinen ja viileä. Mutta sitten seuraavana päivänä taas lämmin ja iloinen. Välillä hän on jotenkin pidättyväinen tunteissaan ja toisena hetkenä taas suukottaa, kutittelee, halii ja höpöttää. Sängyssä vaihtelee myös; Joskus hän on intoihimoinen ja loistava rakastaja ja sitten välillä muuttuu ihan lahnaksi, niin että meinaan joutua kysymään kesken seksin toiselta, että nukutko sä? Ja silloin sitä tuntee itsensä niin typeräksi.. Suutelee toista joka puolelle ja rakastelee kiihkoissaan ja toinen makaa paikallaan. Tekisi mieli hypätä pois kesken kaiken ja huutaa, että vi**u ei sitten! Kun hän muuttuu viileäksi, laiskaksi ja etäiseksi, haluaisin jättää hänet siihen paikkaan ja ajattelen, että minä en tuollaista ansaitse. Mutta sitten hän saattaa taas päivässä muuttua maailman ihanimmaksi mieheksi.... Mitä ihmettä tässä pitäis ajatella tai tehdä? Kirjoitan tänne, koska toivon, että muiden ihmisten näkökulmat ja kokemukset auttaisivat minua selvittämään tämän itsekseni ja myös tämän miehen kanssa.

Sillä on toinen. sorry nyt vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Monessa liemessä keitetty:

En usko, että pettämisestä olisi kyse. Ainakaan fyysisestä. Sitä en tietenkään voi tietää, onko hänellä joku toinen sydämessään tai mielessään.

Et usko? niin et halua uskoa mutta, tolleen käyttäytyy petturi mies. usko nyt vaan pois.

ihmettelen ettei sulla toimi tuo vaisto? olet liian hyväuskoinen ja sinisilmäinen.

Jos minä vonkaan seksiä, kun mennään nukkumaan, niin mies saattaa suostua, mutta hän on silloin hyvin passiivinen. Mielestäni mieheni huono seksi liittyy väsymykseen ja siihen, ettei tee mieli seksiä niin hirveästi. Nyt olen jo oppinut, että jos mies "antaa" vain minua miellyttääkseen, niin yleensä en halua sitten huonoa seksiä ollenkaan, vaan mieluummin yritän huomenna uudestaan vähän aikaisempana ajankohtana.

Huonotuulisuus saattaa olla ihan sellaista helposti ärtyävän luonteen merkki. Usein helposti suuttuva myös leppyy helposti, mikä voi olla kumppanille ikävää, jos itse on rauhallinen eikä syyttä hermostu, mutta aiheesta saattaa olla pitkävihainenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja 92:
Joopajoo. toi horoskooppi ratkas koko homman. Kaikki vaa´at on paskoja eikä koskaan löyä puoliso. Ootte te typeriä!

...kuinka hämmästyttävän hyvin nuo horoskooppiluonnekuvaukset toimii. En minäkään mihinkään ennustuksiin usko, mutta luonteenpiirteet toimii ällistyttävän usein. Vaa át ei oo paskoja ja löytävät kyllä puolison siinä missä muutkin, mutta taipumusta mielenmuutoksiin on rutkasti. Olisipa mukava kuulla muiden vaakojen morsiammilta mielipiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Olenko rakastettu?:
Tekisi mieli hypätä pois kesken kaiken ja huutaa, että vi**u ei sitten! Kun hän muuttuu viileäksi, laiskaksi ja etäiseksi, haluaisin jättää hänet siihen paikkaan ja ajattelen, että minä en tuollaista ansaitse. Mutta sitten hän saattaa taas päivässä muuttua maailman ihanimmaksi mieheksi.... Mitä ihmettä tässä pitäis ajatella tai tehdä? Kirjoitan tänne, koska toivon, että muiden ihmisten näkökulmat ja kokemukset auttaisivat minua selvittämään tämän itsekseni ja myös tämän miehen kanssa.

Molemminpuoleista teeskenteyä!

Tiedätkö ap, että seksi on oikeasti sellanen harrastus, että sen saa lopettaa kylläkin myös kesken kaiken jos ei tykkää! Luuletko että mieskin ei vaistoa jos pitää teeskennellä???

Tyhmää että hypit lahnan päällä etkä kuuntele tunteitasi! Eikö siitä tule vähän huora olo?en tarkoita haukkua sinua huoraksi, mutta siis tarkoitan etä sellainen tunne että annat vain etkä "saa" mitään.
Miehen tunteita et voi tietää jos hän ei niitä sano, kuuntele siis edes omiasi!

Sanon tämän siis ihan yvällä, en tarkoita sanoa että olisit tyhmät ai h**
ymmärrän kyllä miltä susta tuntuu! Siksi sanonkin että kuuntele itseäsi.

No sen tiedän kyllä varmuudella, ettei hän minua petä, ennemmin jättäisi, kun pettäisi. Kuten jo aiemminkin sanoin, en tietenkään voi tietää, onko hän tunteissaan enemmän ihastunut esim. sellaiseen naiseen, jota ei voi saada... Tai sitten hänen mielessäänkään ei ole ketään toista, mutta ehkä hänen tunteensa minua kohtan eivät vaan ole tarpeeksi syvät.

Eipä kai tähänkään auta muu kuin keskustelu. Ei tarvitse alkaa syyttelemään juuri silloin, kun mies vaikuttaa olevan huonolla tuulella, vaan ottaa asian nätisti puheeksi sitten, kun on asiat hyvin. Ei siis tarvitse huutaa ja raivota, vaan ihan kysyä, että johtuuko hänen käytöksensä sattumasta, liiallisesta yhdessäolosta, naisen käytöksestä, ihastumisesta toiseen vai mistä ihmeestä.

Olen huomannut, että miehillä on kyllä sellaista tarvetta usein, että pitää saada ottaa etäisyyttä naiseensa. Ex-mies lähti lenkille tai uppoutui totaalisesti formuloiden katseluun, mutta nykyinen lähtee muutaman kerran vuodessa baariin tai tuijottaa hajamielisesti telkkaria. Sellaisina hetkinä miehen häiritseminen aiheutti tiuskimista tai ärtymistä.

No sen tiedän kyllä varmuudella, ettei hän minua petä, ennemmin jättäisi, kun pettäisi. Kuten jo aiemminkin sanoin, en tietenkään voi tietää, onko hän tunteissaan enemmän ihastunut esim. sellaiseen naiseen, jota ei voi saada... Tai sitten hänen mielessäänkään ei ole ketään toista, mutta ehkä hänen tunteensa minua kohtan eivät vaan ole tarpeeksi syvät.

mieti vähän,paneskelet miestä voihkit sen päällä ja mies makaa kuin lahna? ei päästä ääntäkään?,mies antaa sulle sellaisen olon että se on sille vastyenmiellistä...

tuo sanoo ihan tarpeeksi ettei se kiihotu susta ei ainakaan enää tai sillä pyörii toinen mielessä,tai joo se pettää sua toisen kanssa

Mun vaakani ei kyllä koskaan käyttäydy noin.
Paremminkin on tasasen paksu ei heilu tuulessa niin kuin muut..
Näyttää tunteensa ja puhuu liikaa.. joskus..

Mutta tuttavapiirissä oleva Oinas mies jolla monestikin montaa eri seikkaa mietittävänä ,
on vaimokkeen mukaan juuri tuollanen..
Tosin on myös niitä rajatila ihmisiä ja jonkinmoinen lääkityskin herralla on..

Minä kanssa vaikka nainen olenkin en usko horoskoopin täysin 100 % tulkitsijaksi..
Kyllä nyt on vaan niin että mies ei vaan välitä niin syvällisesti..

http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/sporalogia.html

Ihmiset nyt voivat uskoa mihin tahansa (mun mielestä) hömppään. Olen törmännyt työkuvioissani kerran tapaukseen, jossa nainen vakavasti harkitsi suhteen aloittamista ihastukseensa, koska tämä oli väärää merkkiä. Pakko poistua joskus paikalta, kun keskustelut menevät horoskooppeihin, enkeleihin, ennustuksiin yms.

Ei kai kukaan ole aina valmis? Itsekullekin tulee päiviä, jolloin ei tee mieli. Miksi pitää "väkisin" harrastaa seksiä, vaikka toisesta näkee selkeästi, että ei kiitos just nyt?

Alkuperäinen kirjoittaja ................:

mieti vähän,paneskelet miestä voihkit sen päällä ja mies makaa kuin lahna? ei päästä ääntäkään?,mies antaa sulle sellaisen olon että se on sille vastyenmiellistä...

tuo sanoo ihan tarpeeksi ettei se kiihotu susta ei ainakaan enää tai sillä pyörii toinen mielessä,tai joo se pettää sua toisen kanssa

No kun kyllä se kiihottuu ja meillä on monta kertaa viikossa todella hyvää ja kiihkeää seksiä, mutta JOSKUS se heittäytyy tuommoiseksi "lahnaksi" ja sanoo syyksi väsymyksen. Ärsyttää silti.

ap, eikö sulle ole koskaan päiviä, jolloin ei vaan jaksa, väsymyksen tai muun takia? Jos tulee, niin eikö sekin ärsyttäisi, että mies silti odottaisi ja vaatisi innokasta seksiä? Teeskentelisitkö sinä innokasta tai haluaistiko että miehesi teeskentelee?