Räjähdänkö kohta, kun kalorivaje on 1900kcal päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ikiliikkuja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä suosin fun light mehuja, koska tosiaan tykkään paljon makeasta ja kahvin seassa hermesetas tabletteja 4kpl per muki. Välillä silti myös pelkkä vesikin. Maitoa käytän vain kahvissa ja teessä tai joskus yksi lasi puuron kanssa.

Fun light on myrkkyä laihduttajalle. Et pääse sokerikoukusta ja liikasyönnistä niin kauan kun juot makeutettuja juomia.

Edelleenkin pidän sokerilimuja ja sokerimehuja pahempina lihottajina ja suorastaan typeryytenä niiden juomista missään tilanteessa. Ihan turhia kaloreita niistä tulee.

Sokeri on luonnontuote, jonka elimistö tunnistaa. Sitä, jos on pakko makeaa saada. Kohtuudella kun käyttää, ei ole mitään ongelmaa.

Pakkoko niitä limuja ja mehuja on ylipäänsä juoda? Itse juon ehkä kaksi kertaa vuodessa, joten no problem vetää niitä sokeriversiona.

Tänään aamupaino oli 99,3kg. Ihan varmasti menee taas yli 100kg, äitienpäivän jälkeen. No, mutta näyttää nyt äkkiseltään, että se paino laskisi kummikin, kun laskee kaiken ja tarkkaan ja liikkuu. Liikun siis nyt 5 krt viikossa kävellen n. 600 kcal eestä ja syön vaihtelevasti 1200-1600 kcal. Lasken nyt kaikki kahvimaidot, kevytmehukeitot ja öljytkin.

Mun moka oli varmaankin se, etä söin vahingossa liikaa ja rvioin liikunnan aluksi tosi pahasti väärin :(
Mä uskon tosi vakaasti, et moni ihminen on lihava vain, koska ei ihan osaa laihduttaa oikein.

Eikö niitä äitienpäiväruokia voi laskea normaaleiksi kaloreiksi etkä ylitä päiväsaldoa,, miksi ei siis samalla voi laihduttaa? Tai säästää toisilta päiviltä kaloreita.

Nuo makeutetut tuotteet jättäisin kans pois, itse oon sokeriaddikti, mutta laihdutan ihan normaalituotteilla, syön siis suklaata ja jäätelöä myös, niin ja niitä irtokarkkeja joista jo kymmenestä tulee yli 100 kcal.

En mä laskenut äitiepäivänä mitääna söin kakkua ja pizzaa yms.

Paino ei silti noussutkaan yli 100kg. Aamupaino tänään vain 99,3kg, JEE! Siis nousi vain 400g äitienpäivästä. Nyt tänään jatkuu taas kalorien laskeminen ja treenaus + alempien kilomäärien tavoittelu!

Yhteistyössä