A
ap.
Vieras
En syö mitään laihdutuskapseleita. Mitä ne muuten ovat? Nukkua en pysty tarpeeksi, koska touhuan vauvan kanssa 12h/päivä ja vauva herää jo 6 aamulla. Kun vauva on päikkärillä mä harrastan liikuntaa. Herkkujen määrät pitäsi olla pienemmät kyllä, mut oon semmoinen kaikki tai ei mitään ihminen ja kiukustun jos en saa tyyliin 300g karkkia kerralla jos sitä syön. Täysin ilman karkkia kyllä pystyn olla. Kokemuksella joskus jopa 5kk ilman karkkia. Joo tiedän mä, et nuo kalorit on vaan suuntaa-antavia,mut paremoi se, kun ei mittään. Siis kunhan ei mee useita satoja kaloreita pieleen. Mä oon kans kerran laihtunut 30kg, mut ne tulis raskaudessa takas. Nyt ei näytä tippuvan ihan yhtä nopee, kuin ennen. Ennen lähti 6kk 30kg.
Ainoat, mitä en laske on kahviin laitettava rasvaton maito, kevytmehukeitto, tomaatti, kurkku, salaatinlehti ja öljyt + ne irtokarkit viikonloppuna.
Ainoat, mitä en laske on kahviin laitettava rasvaton maito, kevytmehukeitto, tomaatti, kurkku, salaatinlehti ja öljyt + ne irtokarkit viikonloppuna.