RAIVOSTUTTAVAA!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Mikä siinä on että muut arvostelevat sitä kun tahdot hoitaa lapsesi kotona etkä viedä päiväkotiin? Raivostuttaa isovanhemmat jotka kyselevät koko ajan no jokos pistät lapset päiväkotiin ja menet itse töihin?
Naurettavintahan tässä on että itse kysyjä on itse hoidellut lapsiaan kotona koko elämän ;)

Meillä toisinpäin, olen käynyt haastatteluissa ja hakenut töitä, äitini pauhasi että pienten paikka on kotona. Itse olen ollut kyllä ollut hoidossa jo 6kk saakka, hän "ei siihen aikaan..." ja nyt mun pitää sitten olla parempi äiti omilleni. Plääh. Jokainen tekee miten omalle perheelle passaa!

Mitä sä niitä kuuntelet, älä suotta lähde tollasista raivostumaan. Noissa asioissa riittää niitä mielipiteitä vaikka maailman tappiin. Luota omaan vaistoosi ja päätökseesi ja kerrot vaan kyselijöille, että asia on näin. Päivitelkööt sitten niin paljon kun ikinä haluavat, se on niiden pään vaiva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitääkö kaikki ottaa niin negatiivisesti? Voihen ne kysellä ihan muuten vaan.

Totta, niitä voi kiinnostaa se töihin paluun ajankohta joka tapauksessa. Toi on jotenkin sellainen hirveän yleinen asia mitä kysellään.

Yhteistyössä