Aamulla olin parvekkeella laittamassa pyykkejä ja näin naapurin pojan kantavan kissaa takapihalle, kantoi valjaista niskan kohdalta, eli varmaan kissa sai aika heikosti happea. Mä sitten huusin, että kantaa erilailla. Poika jatkoi matkaa tyylillään, oman parvekkeen kohdalle päästyään alkoi pyöriä kissan kanssa (piti edelleen kiinni vaan valjaista) ja päästi irti, että kissa lensi ties kuinka kauas. Sen jälkeen nappasi taas kissasta kiinni ja laittoi sen flexiin, jonka jälkeen pyöri taas ja päästi irti. Kissan ilmalento loppui tietysti aika äkkiä, kun lyhyellä ollut flexinaru pysäytti ja kissa muksahti maahan. Sen jälkeen mä huusin soittavani poliisit, jos jatkaa |O
Mä en tiedä oliko poika kissojen omistajan poika (8-v.) vaiko naapuriin muuttanut uusi poika (6-v.), ajattelin asian illalla selvittää.
Kai nyt lapsille opetetaan, kuinka eläinten kanssa ollaan :kieh: :| Ja jos se oli kissanomistajien poika, niin epäilen, että ne ei edes välitä :headwall:
Mä en tiedä oliko poika kissojen omistajan poika (8-v.) vaiko naapuriin muuttanut uusi poika (6-v.), ajattelin asian illalla selvittää.
Kai nyt lapsille opetetaan, kuinka eläinten kanssa ollaan :kieh: :| Ja jos se oli kissanomistajien poika, niin epäilen, että ne ei edes välitä :headwall: