Raisiossa tapahtunut mamujen tekemäksi väitetty joukkoraiskaus osoittautui valheeksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Raiskausilmoitus osoittautui perättömäksi
1.10.2007 11:12
Turkulaisen naisen tekemä raiskausilmoitus on osoittautunut perättömäksi. Nainen ilmoitti syyskuun 9. päivänä, että joukko ulkomaalaisen näköisiä miehiä oli raiskannut hänet Raisiossa aamuyöllä.

Naisen tunnistuksen perusteella poliisi pidätti teosta epäiltynä yhden miehen. Mies vapautettiin, koska hän pystyi todistamaan, ettei ollut väitettynä aikana Raisiossa.

Naista epäillään väärästä ilmiannosta ja perättömästä lausumasta esitutkinnassa. Juttu menee syyteharkintaan.

Tapahtumien kulku selvisi väitetyn raiskauspaikan lähellä sijaitsevan yrityksen valvontakameranauhojen avulla. Nauhoilta näkyi, että miesystävänsä kanssa ravintolasta palaamassa ollut nainen oli vahvan humalan takia kaatuillut ja saanut naarmuja muun muassa polviinsa.

Valvontanauhoista näkyy myös, kun nainen soittaa kännykällä jonnekin erottuaan miesystävästään. Puhelinjäljityksessä selvisi, että hän teki ilmoituksen raiskauksesta. Aluksi nainen ei muistanut kompurointiaan, mutta valvontanauhat nähtyään hän itsekin vakuuttui siitä, ettei raiskausta tapahtunut.

STT

Että silleen....mitenköhän pitkä maahanmuuttajien haukkumisketju täälläkin silloin oli, tähän aiheeseen liittyen? :/
Toivottavasti nainen saa tuomion ainakin siitä, että on tunnistanut yhden raiskaajista, mutta hei, oho, mitään raiskausta ei siis tapahtunutkaan |O. Ja syytön mies oli kolme päivää pidätettynä.

sen nasien pitäis varmaan vähentää alkoholin käyttöään, jos niinku noin pahasti menee vikaan muistikuvissaan..
e136.gif

Mä mietin yhtä asiaa: miten voi muisti pettää niin pahasti, että luulee kännissä kompurointia jugoslaavien tekemäksi joukkoraiskaukseksi? :o Ja vielä osaa antaa tuntomerkit poliisille, soittaa hätänumeroon, jne, vaikka muka oli niin humalassa että ei eroita joukkoraiskausta kaatumisesta :o.
Haiskahtaa... :)

Helpottavaa, että se ei ollutkaan totta.

Ilmeisesti jonkinsortin hallusinaatioista ollut kyse. Sitä en sano, onko nainen jollain tapaa sairas, vai muutenko lie moista nähnyt. Tahallaan en usko hänen juttua keksineen, koska raiskaustutkimukset ja kuulustelut on tosi ikäviä. Siinä pitää todella uskoa se, mitä itse sanoo. Epäilen, ettei tyttö ehkä ollut ihan kaikkein tervein.

Hyvä, että se ei ollut totta.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
odotan mielenkiinnolla miten pitkä tästä ketjusta tulee ja vastaako samat ihmiset kuin siihen edelliseen lynkkausketjuun :kieh:

mä ainakin vadtasin.. ja oon edelleen sitä mielötä että karkotus kotimaahan niille jotka rikoksen tekeee. onneksi suomessa tutkitaan rikokset

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä