Rahoitusneuvottelija ja palkka 2300e/kk, mites muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei juhlita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
POP rahoitusneuvottelijana, työkokemusta kaikkineen n. 10 vuotta, josta 3 äitiyslomalla. Palkka 2200/brutto. Vastuut lisääntyvät kokoajan mutta palkka ei. Työnantajan mukaan näinä aikoina saa olla tyytyväinen että on työtä. Näin on mutta mielestäni se on tekosyy olla maksamatta kunnon korvausta hyvin tehdystä työstä.

Olen Nordeassa henkilökohtaisena pankkineuvojana, koulutus tradenomi, työvuosia 10 jo Nordeassa palkka huimat 2700 bruttona eli käteen jää 1700e. Siinä sitten tällä palkalla painit henkiökohtaisten myyntitavoitteiden ja seurannan kanssa. Meillä ei ole bonareita emmekä saa hyvästä myynnistä mitään muuta kuin suuremmat tavoitteet ensi vuodelle.

Olen Nordeassa henkilökohtaisena pankkineuvojana, koulutus tradenomi, työvuosia 10 jo Nordeassa palkka huimat 2700 bruttona eli käteen jää 1700e. Siinä sitten tällä palkalla painit henkiökohtaisten myyntitavoitteiden ja seurannan kanssa. Meillä ei ole bonareita emmekä saa hyvästä myynnistä mitään muuta kuin suuremmat tavoitteet ensi vuodelle.

Sama täällä, palkka satkun pienempi, vuosia 9. Ei naurata.

:O Jos pelkällä "paperinpyörittelystä" saa tuollasia summia, niin kyllä meillä sitten tosiaan on todella paska palkka työn vastuullisuteen ja fyysiseen raskauteen nähden... Ei taaskaan ne nallekarkit mene oikein...

Danskessa myynti cc:ssä moni pääsee sinne 4000br, mutta esim uudelle palveluneuvojalle palkka on alle 2000 kk, n. 1950br. Ja ainakin aikoinaan vuositasolla palkka nousi ehkä 10 e palkkakeskustelun tuloksena. Mielestäni on aika järjetöntä ihmisten hyväksikäyttöä teettää toisinaan aika puuduttavaakin puhelintyötä jatkuvine tulosseurantoineen alle kahden tonnin kk-palkalla. Suomalaisten keskipalkka on ymmärtääkseni ollut jo jonkin aikaa päälle 3000br. On kumma, että määrätyillä aloilla (hoito, hoiva, pankki,) palkat ei vastaa millään muotoa muun elämän hinnannousuja. Asuminen ja ruoka ei ole edullisempia kuin vuosia sitten ,ja silti pitäisi parilla tonnilla miinus verot, pärjätä. Yhtälö on mahdoton. Silti ihminen menee mieluummin töihin kuin jää työttömäksi. Tämä ihminen on usein suomalainen puurtaja. Nainen .

Toimin POP-pankissa sijoitusneuvojana ja palkka n. 2300e/kk brutto, ei bonuksia. Pohjalla tradenomikoulutus ja vuosi töitä takana. Vastuuseen ja myyntimääriin nähden palkka on naurettavan pieni. Kaverit tienaa Elisalla puhelinliittymien myynnillä 3-4.000e/kk ja itse teet satojen tuhansien eurojen kaupoilla pari tonnia kuukauteen.. No, työ on ainakin rentoa kun ehtii tällaisia kirjottelemaan kesken päivän..

Jep,
Operaattorin asiakaspalvelussa saa 3000-4000 tonnia, jos jaksaa olla suhteellisen aktiivinen ja myydä. Kannattaisiko hakea tradenomina mielummin sinne? Luulisi pääsevän.

[QUOTE="vieras";24967562]Tässä on mielestäni se selkeä ero, että mies osaa pyytää ja sinä alistut pienempään rahaan. Miksi kukaan ekonomi suostuisi sinun palkkaasi?
Vaihda paikkaa, jos eivät sulle suostu kunnolla maksamaan, äläkä jatka päivääkään enää naismaista nöyristelyäsi.

Ihan kuin tuntisit minut paremminkin. Voi kyllä kuule olen tehnytkin asian eteen jotain. Satun olemaan vielä aika topakka täti, että kyllä mä puoleni pidän ja osaan oikealla tavalla vaatia. Tällä hetkellä tilanne nyt on tämä.[/QUOTE]

Jos teet semmoista työstä mistä miehille maksetaan 7000 euroa 3000 euron palkalla niin kyllä se on jo nöyristelyä. En usko että kukaan maksaa mistään työtehtävästä kenellekään, edes miehelle, 7000 euroa ilman syytä. Tai sitten teidän työtehtävät ei oikeasti ole vastaavanlaisia tai suoritustasossa on suurta eroa.

Op rahoitusneuvoja, työvuosia takana 8. Palkka bruttona 2390 euroa, bonarit noin 500 vuoteen... Että ei kauheasti juhlita, usein on kaurapuurolounas neuvotteluiden välissä kun ei ole varaa edes henkilöstöruokalaan.

Olisko uusia palkkatietoja tarjolla Danskesta/Nordeasta/Op:stä? Itse saan bäkkäri/tukitöistä (KYC, AML) noin 3200€ reilun kymmenen vuoden työkokemus. Nyt ajatus uusista hommista mut ei haluais vaihtaa pienempään palkkaan.

Yhteistyössä