Rahoitusneuvottelija ja palkka 2300e/kk, mites muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei juhlita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="niin";24967432]Minä ja mies olemme molemmat koulutukseltamme KTM:iä, eli ekonomeja. Ollaan melkolailla samanlaisissa töissä. Ero vaan se, että miehen palkka on 5000-7000e välillä ja mun palkka on vajaa 3000.. :)[/QUOTE]

Tässä on mielestäni se selkeä ero, että mies osaa pyytää ja sinä alistut pienempään rahaan. Miksi kukaan ekonomi suostuisi sinun palkkaasi?
Vaihda paikkaa, jos eivät sulle suostu kunnolla maksamaan, äläkä jatka päivääkään enää naismaista nöyristelyäsi.

[QUOTE="vieras";24967562]Tässä on mielestäni se selkeä ero, että mies osaa pyytää ja sinä alistut pienempään rahaan. Miksi kukaan ekonomi suostuisi sinun palkkaasi?
Vaihda paikkaa, jos eivät sulle suostu kunnolla maksamaan, äläkä jatka päivääkään enää naismaista nöyristelyäsi.[/QUOTE]

Ihan kuin tuntisit minut paremminkin. Voi kyllä kuule olen tehnytkin asian eteen jotain. Satun olemaan vielä aika topakka täti, että kyllä mä puoleni pidän ja osaan oikealla tavalla vaatia. Tällä hetkellä tilanne nyt on tämä.

En osannut kuvitellakaan, että kyseisellä alalla on palkkojen suhteen jopa tuhansien eurojen vaihteluita. Harmi, ettei vastauksissa ole mainittu laisinkaan sijaintia, sillä silläkin on suurta merkitystä. Itse olen miettinyt kyseistä alaa, sillä opiskelen tradenomiksi ja suuntaudun talous/markkinointiin. Olen kuullut, että myös kaksikielisyydestä on suurta merkitystä etenemisen kannalta. Itselläni on ruotsin lisäksi toisena kotimaisena venäjä ja yhteensä opiskelen 6 kieltä. Luonnetta myös löytyy ja myyntihenkiisyyttä. Mietinkin tulevatko osaamiseni tarpeeksi palkituksi pankin alaisuudessa, vai tulisiko harkita muita aloja. Mieityttääkin, millaisia eroavaisuuksia näiden ihmisten osaamisessa ja luonteessa on, että samalla nimikkeellä ollaan valmiita työskentelemään 1000e heitoilla. Toiset etenevät vuodessa, kun toiset tuntuvat olevan kymmenen vuoden jälkeenkin samalla pestillä. Just asking.

mielenkiiintoinen ketju, kerrankin pankkialan ihmiset samassa ketjussa. kiinnostaa siksi että itsekin olen aikoinani pankissa työkennellyt. nyt jo muissa rahoitusalan tehtävissä...

Ihan ohiksena...

Olen varastotyöntekijä. Päivätyö. Palkka 2550€. Taidan olla onnekas. Opiskelut tosin kesken, eli valmistuttuani voi olla paikan vaihto edessä.

[QUOTE="Hoitsu";24967200]Mä olen lähihoitaja ja teen kolmivuorotyötä. Mun kk-palkka on 1900e luokkaa kaikkineen. Eli sulla on hyvä palkka.[/QUOTE]

lähihoitaja minäkin, peruspalkka 2100+lisät/kk

Nordea, pankkitoimihenkilö keskitetyssä yksikössä, lainojen kanssa pyörin, kk palkka brutto n. 2400e. Työvuosia pian 10 takana, tosin niistä oli puolet äitiyslomilla ja hoitovapailla. Helsingissä.

Yhteistyössä