Rahkan ystävät, suosittelen kokeilemaan tätä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Maitorahkaa, loraus vanilja aromia, mustikoita pakasteesta sulatettuna ja survottuna sekä makeutusjauhetta oman maun mukaan.

Voi luoja et on hyvää. Oon aina tehnyt vain mustikkarahkaa tai vain vaniljarahkaa, tänään koitin laittaa molempia :P

Tuoreet ja pakastetut mustikat hakkaa kyllä mennentullen kaupan pakastealtaan mustikat :D
Ehdottoman tärkeää on, että ovat pakasteesta ja vähän mikrossa sulatettuja. Tuoreilla mustikoilla ei tuu läheskään yhtä hyvää.

Oon tänään syönyt jo 2 purkkia :ashamed:

Maitorahkaa, loraus vanilja aromia, mustikoita pakasteesta sulatettuna ja survottuna sekä makeutusjauhetta oman maun mukaan.

Voi luoja et on hyvää. Oon aina tehnyt vain mustikkarahkaa tai vain vaniljarahkaa, tänään koitin laittaa molempia :P

Tuoreet ja pakastetut mustikat hakkaa kyllä mennentullen kaupan pakastealtaan mustikat :D
Ehdottoman tärkeää on, että ovat pakasteesta ja vähän mikrossa sulatettuja. Tuoreilla mustikoilla ei tuu läheskään yhtä hyvää.

Oon tänään syönyt jo 2 purkkia :ashamed:

Varsinainen rahkan Ystävä: "Vanilja-aromia (se kirjoitetaan näin), makeutusjauhetta :)

[QUOTE="vieras";28792234]Miten ne sinun pakastimen tuoreet pakastetut mustikat eroaa niistä "kaupan mustikoista"?[/QUOTE]

Ovat vain paljon paremman makuisia. Makua on enemmän.

Liekö kaupan mustikat suomalaisista marjametsistä kerättyjä... että vissi ero on.

Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Paitsi makeutusjauheen korvaan makeutusnesteellä, minusta se toimii rahkassa ja jogurtissa paremmin.

[QUOTE="vieras";28792257]Liekö kaupan mustikat suomalaisista marjametsistä kerättyjä... että vissi ero on.

Kiitos vinkistä, pitää kokeilla. Paitsi makeutusjauheen korvaan makeutusnesteellä, minusta se toimii rahkassa ja jogurtissa paremmin.[/QUOTE]

Luulen että ne kaupan marjat on olleet siellä pakasteessa jo tovin. Nää tuoreet on jotenkin tuoreemman oloisiakin

[QUOTE="vieras";28792878]Ei saa laittaa mitään vaniljakastikkeita tai sokereita, ainoastaan vanilja-aromia ja makeutusjauhetta saa käyttää! Muuten ei ole oikeaa rahkaa.[/QUOTE]

Saapas, mää ainaski saan! :p

Yhteistyössä