rahalahjan suuruus 15-vuotta täyttävälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Ostin 15-vuotta täyttävälle kummipojalleni lahjaksi kunnollisen nahkalompakon, paljonko laitan lisäksi rahaa sisälle? mikä olisi palstalaisista sopivan suuruinen seteli?

Alkuperäinen kirjoittaja teinin äiti;24314095:
Laita sinne 2 leffalipua.

anteeksi mutta mä en ymmärrä tätä ainaista leffalippujen tyrkyttämistä joka raossa... ehkä se kaupunkilaislapsille on iso asia mutta meiltäkin on lähimpään leffateatteriin matkaa yli 100 km.. kyllä ei lapset paljon leffalippuja arvosta.

Mun mielestä elokuvaliput on hyvä EHDOTUS/IDEA, kyllä lahjan antaja sit todennäköisesti tietää
sopiiko lippu lahjaksi vai ei..Eli miksi ei ehdotuksia voi heitellä ilmaan.. :)
Ja ymmärrän toki ettei pitkän matkan takaa noin vain lähdetä..1
[QUOTE="vieras";24314114]anteeksi mutta mä en ymmärrä tätä ainaista leffalippujen tyrkyttämistä joka raossa... ehkä se kaupunkilaislapsille on iso asia mutta meiltäkin on lähimpään leffateatteriin matkaa yli 100 km.. kyllä ei lapset paljon leffalippuja arvosta.[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";24314041]Kunnon lompakko jo maksaa 50-100e että en laittaisi mitään lisäksi.[/QUOTE]

Kunnollisen nahkaisen saa jo parilla kympillä.

Selvitä ap. onko tuolle lompakolle tarvetta. Meidän lapsilla on kolmet lompakot, itse hankitut ja sitten kahdet juuri tuollaisina lahjoina saadut. Pojilla on ne itse hankitut nahkaiset käytössä, tyttö käyttää välillä toista lahjaksi saatua, hän osti ensimmäiseksi lompakokseen pinkin muovilompakon.

Parikymppiä varmaan laittaisin rahaa.

[QUOTE="vieras";24314041]Kunnon lompakko jo maksaa 50-100e että en laittaisi mitään lisäksi.[/QUOTE]

Tässä se on tilannetaju kohdallaan. Onko ysikymppinen mummoni päässyt karkaamaan vanhainkodista?

Yhteistyössä