V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uskomatonta. Minä en ole koskaan ollut köyhä niin en voi käsittää tuota tilannetta.
Alkuperäinen kirjoittaja zipuli:ja makronilaatikon lihan voi korvata myös porkkanaraasteella. Ketsuppii vaan päälle ni menee... ei ole kovin hyvää, mut ei kovin pahaakaan silloin jos ei muuta ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi olla noin tiukkaa rahasta kenelläkään!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mitään soijarouhetta. Se on mun mielestä aivan kamalaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei mitään soijarouhetta. Se on mun mielestä aivan kamalaa.
silakat ja esim naudan maksa on halpaa sekä herkullista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nauran räkäsesti täällä : D. Itellä mies antaa joka viikko 500e käyttörahaa.
ja päätit sen kertoa tässä ketjussa...miksi ?
koska oot ylpee siitä et elät jonkun siivellä ja pummit koko elämäsi mieheltäsi kaiken ? Onhan se varmaan loistokasta. Itse olisin ylpeä enemmän OMISTA saavutuksistani. Ja ei, ei ole saavutus naida rikasta ukkoa. Huoraamaan pystyy kuka vaan, mut harva on niin tyhmä.
Kateellinen? Ja sitä paitsi mieheni ei ole rikas, hän tienaa suurin piirtein suomalaisen keskipalkan, 4000e.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nauran räkäsesti täällä : D. Itellä mies antaa joka viikko 500e käyttörahaa.
koska oot ylpee siitä et elät jonkun siivellä ja pummit koko elämäsi mieheltäsi kaiken ? Onhan se varmaan loistokasta. Itse olisin ylpeä enemmän OMISTA saavutuksistani. Ja ei, ei ole saavutus naida rikasta ukkoa. Huoraamaan pystyy kuka vaan, mut harva on niin tyhmä.
Kateellinen? Ja sitä paitsi mieheni ei ole rikas, hän tienaa suurin piirtein suomalaisen keskipalkan, 4000e.
Jos sinä saat kuussa yli 2000 euroa käyttörahaa, niin millä miehesi elää? Vai tienaako miehesi käteen nettona 4000 euroa? Jos niin, niin se ei todellakaan ole suomalaisten keskipalkka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nauran räkäsesti täällä : D. Itellä mies antaa joka viikko 500e käyttörahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nauran räkäsesti täällä : D. Itellä mies antaa joka viikko 500e käyttörahaa.
Jos sinä saat kuussa yli 2000 euroa käyttörahaa, niin millä miehesi elää? Vai tienaako miehesi käteen nettona 4000 euroa? Jos niin, niin se ei todellakaan ole suomalaisten keskipalkka.
nettona 4000e ja kyllä tuo aika lähellä keskipalkkaa on