R.I.P. Majuri

  • Viestiketjun aloittaja Fantzu
  • Ensimmäinen viesti
Epäilijät,kellään ei oo syytä valehdella tämmöisestä ikävästä asiasta.
Ilkeät & typerät viestit voitte jättää kirjoittamatta kokonaan.
 
vierailija
Ja niille epäilijöille...

Miksi ihmeessä tällaisesta asiasta vitsailtaisiin.

Jotenkin sitä erehtyy luulemaan että edes joku ketju täällä pysyisi puhtaana, ihmismäisenä..ilman mitään...

Jos ei ole mitään sanottavaa..niin älä sano.

Pidetään tämä ketju ilkeilyvapaana.
Kunnioita siten poismennyttä.
Tämähän ei ole ensimmäinen ketju, missä majurin kerrotaan kuolleen. Edellinen taisi olla ennenaikainen, ainakin joku vakkari kävi valistamassa, että majuri on hengissä, mutta huonossa hapessa. Sen takia varmaan epäillään, että pitävätkö uutiset tälläkään kertaa paikkaansa.
 
vierailija



Täällä Pohjantähden alla

Tapio Rautavaara


Täällä Pohjantähden alla korkeimmalla kukkulalla katson kauas kaukaisuuteen tulet uniin uudestaan. Täällä Pohjantähden alla taivas täyttyy purppuralla siitä suojakseni peiton minä itselleni saan.

Ja alla Pohjantähden minä tulen minä lähden ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen.

Täällä Pohjantähden alla murheita on laulajalla täällä kuu kumottava on myös alakuloinen. Täällä Pohjantähden alla hiipii sieluun asti halla ja tunteet tappamalla rikki repii sydämen.

Ja alla Pohjantähden minä tulen minä lähden ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen.

Täällä Pohjantähden alla korkeimmalla kukkulalla katson kauas kaukaisuuteen tulet uniin uudestaan. Täällä Pohjantähden alla taivas täyttyy purppuralla siitä suojakseni peiton minä itselleni saan.
 
Meni syksy,tuli talvi,pakkanen ja lumituisku. Sammui ilo,pilke silmien,henkäys viimeinen ja odottaa leposija hyinen,vaan ei kipua enää tunne majuri,kun kuului kutsu enkeleiten, aika tullut on.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
vierailija
mä muistan majurin siitä parhaiten ku kisatttiin aikoinaan kump isaa korkata sivut 7k 8k 9k ja 10k ketjusta no petasin sille paikkoi mut se ei saannu niitä tasa lukui koskaan kyl sydän hypähti kun luin tän
 
Kuolleesta ei tarvia tykätä,mutta kannattaa miettiä käyttäytymistään ja mitä kirjoittaa. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa kuolleesta,kannattaa jättää lukematta & kirjoittamatta häntä koskevaan aloitukseen.
Tässä näkee miten ilkeitä, törkeitä ja ajattelemattonia ihmisiä on palstalla.
Hävetkää käyttäytymistänne ja jättää edes tää ketju rauhaan ilkeyksiltä.
 

Yhteistyössä