Quinny Zapp ja käyttötarkoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille on juuri tulossa tilauksesta Zappit, kun olen niistä vain hyvää kuullut. Ainoa pienokainen perheessämme ja ikää 9kk eli istuu jo itsekseen. Itse ajattelin ensin hankkiutua jo eroon vanhoista vaunuista, kun tuntuvat niin kolhoilta ja mielettömän suurelta pakata mukaan ( kun autokin on sporttimallia ), mutta ajattelin vielä pitää pihavaunuina lumen tuloon asti ainakin varalla, kun en tiedä yhtään kuinka Zappit kulkevat sitten paksulla lumella. Tosin meillä kyllä tuskin tulee olemaan mitään hankikäyttöä koskaan, kun täällä aurataan tiet niin jumalaisen hyvin monta kertaa päivässä, että päiväkävelystä saa nauttia rauhassa :-) Ainoa mikä epäilytti oli tuo, että istumaosaa ei saa makuuasentoon, mutta meillä nukutaan päivisin sen verran vähän, kun herra nukkuu öisin putkeen 13 h niin ei päivällä enää väsytä juurikaan. Vaihdoimme juuri turvakaukalon "isojen poikien" tuoliin mikä on siis nenu menosuuntaan ja lähes istuma-asentoinen ja herra nukkuu sielläkin istualleen jos sattuu nukuttamaan eli ei pitäisi olla ongelma tuon pystynojan jos väsy iskee kesken reissun. Itse olen ajatellut kärryt joka käyttöön, mutta täytyy odottaa vielä käytännön kokemusta ;-) Tavarakori vaikutti kyllä aika pieneltä, mutta eiköhän pienet ja kevyet kassit saa työntöaisoihin ilman, että kaataa koko kärryä. Ruokakauppaan, kun mennään aina autolla matkan pituuden vuoksi niin siellä saa sitten ostoskärryjen kanssa tuuppia autoon asti.

ja piti vielä lisätä, että meillä ei ole nukuttu vaunuissa ikinä, kun ehkä kerran tai kaksi, ei ole sitä tyyppiä jotka nukkuvat vain ulkona vaunuissa. Joskus harvoin saattaa torkahtaa vaunuissa hetkeksi, mutta heti, kun työntö lakkaa herra herää ;-) Maailma on niin ihmeellinen paikka, että ei sitä nukuta kaupoilla ja ulkoillessa ;-)

Meillä on käytössä vain ja ainoastaan kauppakeskuksissa; siis kulkeutuvat auton mukana minne menemmekin, mutta kaupoissa niitä nyt lähinnä tarvitsee. Ollaan myös satunnaisesti viety tarhaan niillä ja kulkee hyvin myös hiekkatiellä (metsään en suosittele näillä menemään). :D

Tosissaan tavarakori (erikseen ostettava) on pieni ja miinusta saa sekin, ettei selkänojaa saa kallistettua. Meilläkin tosin siinä nukutaan, jos oikein väsy tulee, mutta harvoin sellaista on käynyt. Todella näppärät pienen koon vuoksi, mutta ainoiksi kärryiksi en näitä hankkisi. Talvella ei tule kulkemaan yhtään suuremmassa lumipeitteessä (sentin paksuisessa luultavasti vielä menee). Kunnon hiekkatie, jossa suuria kiviä > aivan järkyttävää näillä körötellä. Etkä voi laittaa aisoihin mitään roikkumaan, jos ei yksistään tavaroiden painosta keikkaa niin vähintään kun matkustaja siellä kyydissä hieman vaihtaa asentoa.

Ei mutta, olen todella tyytyväinen näihin. Ehdottomasti ostaisin uudelleen! :)

Yhteistyössä